Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iiooii
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 00:25
Hallo,
Bij mobiel.nl een s24 ultra besteld, direct uit de verpakking was de batterij 0%.
bij mijn eerdere smartphones zat er altijd tussen de 35% en 65% in de batterij na het uitpakken.
Ik heb dus geen idee hoe lang die batterij helemaal leeg is geweest en of dat kwaad kan.

Iemand hier een idee of zelfs kennis over? Het voelt niet helemaal lekker, vandaar.
Ik zal zelf ook nog even vragen bij mobiel.nl, maar onafhankelijk advies kan nooit kwaad.
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:48

Minkie

Groazers Unite.

Kan geen kwaad

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
Als het je niet lekker zit moet je hem terugsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:04
Dat zou inderdaad niet moeten, en zou kunnen wijzen op een defect. Een lithium batterij wordt het liefst op 3,7 volt bewaard. Dat is ongeveer zo 50%-60% state-of-charge.

Maar er kan ook niks aan de hand zijn. Het kan zijn dat de telefoon na een test in de fabriek niet goed uit is gezet en daarna leeg is gelopen. Ik zou hem een paar keer helemaal naar 100% laden en helemaal naar 0% laten gaan. Als de telefoon uitvalt voor hij de 0% raakt, is sprake van een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Laatst online: 01-10 12:32
Omdat accu's altijd na verloop van tijd leeglopen. Kan zijn dat deze te lang op de plank heeft gelegen. Zolang de seal van het doosje in orde was kan dat een oorzaak zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet ideaal, een batterij wil je niet helemaal leeg laten lopen. Maar niemand kan hier zien wat er precies met de batterij is gedaan, dus je moet het echt even bij mobiel.nl checken en dan beslissen of je deze wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iiooii
  • Laatst online: 07-09 00:25
Wauw, bedankt voor de snelle reacties! Ik ga maar even bellen, terugsturen na uitpakken kan gewoon blijkbaar :) Nog nooit om handen gehad dus vandaar beetje naief :D

[ Voor 25% gewijzigd door iiooii op 24-06-2025 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:15
iiooii schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 20:20:
Wauw, bedankt voor de snelle reacties! Ik ga maar even bellen, terugsturen na uitpakken kan gewoon blijkbaar :) Nog nooit om handen gehad dus vandaar beetje naief :D
Dit kan je toch gewoon zien in de algemene voorwaarden. Die zou ik als eerste hebben gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:43
Kun je ergens op de verpakking een datum zien?

Dit gebeurt ook bij Apple wel eens als je koopt via derden die niet op volgorde verkopen, of als het artikel niet zo goed loopt.
Dan liggen ze erg lang op de plank. De S24 is inmiddels al 1.5 jaar oud.
Pagina: 1