Hue Sync box 8k, of toch een andere ...?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-09 14:07
Een paar dagen terug heb ik een Wiz hdmi Sync box gekocht.
Dacht leuk beetje spelen met TV verlichting.
Helaas lijkt de led strip niet zo helder te kunnen waardoor mijn oled TV max 5cm rondom licht geeft. Ik dacht door de led strip meer te verplaatsen naar de zijkant dit beter zou worden.

Nu kan ik helaas de set niet meer terugsturen omdat ik deze al volop heb gebruikt.

Nu kijk ik naar de Philips Hue Sync box met gradient play strip en die zou ongeveer 1100 lumen moeten zijn ten opzichte van de 110 van de Wiz.

Maar tegelijkertijd is 550€ een hoop geld dus kijk ook met een schuin oog naar Govee en Fancy Leds...
Maar hier kan ik weer niet achterhalen hoe fel de verlichting ingesteld kan worden? (Of beter gezegd hoe de lichtopbrengst is)

Hier dan wel weer het voordeel dat goedkoper is en 4-zijdig, Alhoewel de hdmi switching op diverse plekken toch al minpunt wordt beschreven.

Iemand die goed advies kan geven?

[ Voor 10% gewijzigd door brtkpr op 25-06-2025 04:36 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verplaatst naar het aankoopadviessubforum

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-09 15:50
Nouja 120 lumen voor een led strip is dus veels te laag. en daar ligt ook je probleem.
wat je misschien kan proberen is enkel een andere led strip met usb te halen? alieexpress? amazon?
of het wordt inderdaad een ander product. wellicht eerst even naar de specs moeten kijken voordat je wat koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-09 14:07
Eskimoo schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 07:57:
Nouja 120 lumen voor een led strip is dus veels te laag. en daar ligt ook je probleem.
wat je misschien kan proberen is enkel een andere led strip met usb te halen? alieexpress? amazon?
of het wordt inderdaad een ander product. wellicht eerst even naar de specs moeten kijken voordat je wat koopt.
Ja, of het echt een te lage helderheid is weet ik niet gezien de vele lovende reviews en reacties.
In mijn geval merk ik dat het licht niet ver uitspreid en lees ik dat van alle Sync boxen en verlichting Philips veruit de beste helderheid heeft.

Ik had inderdaad naar de specs kunnen kijken, maar wat had mij dat op dat moment gezegd ;)

[ Voor 7% gewijzigd door brtkpr op 25-06-2025 08:53 ]