Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een nieuw systeem waarmee ik kan leren te programmeren voor AI (CUDA programmeren), maar ook mijn eigen films en muziek op kan editen en produceren. Daarnaast voor de ontspanning games in de hoogste resoluties kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 3000 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren, keyboard en muis zijn aanwezig; gaat dus voornamelijk om de kast (ik ga geen oude kast hergebruiken) en de inhoud daarvan
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit om zo veel mogelijk uit één merk / lijn aan te schaffen; maar sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, snel en uitbreidingsmogelijkheden (SSDs voor opslag / soundcard al dan niet extern)
Ga je overklokken?
Indien nodig voor zware toepassingen en games
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties. Systeem moet zeker 5 jaar kunnen meegaan
Ik ben op zoek naar een nieuw systeem waarmee ik kan leren te programmeren voor AI (CUDA programmeren), maar ook mijn eigen films en muziek op kan editen en produceren. Daarnaast voor de ontspanning games in de hoogste resoluties kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 3000 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren, keyboard en muis zijn aanwezig; gaat dus voornamelijk om de kast (ik ga geen oude kast hergebruiken) en de inhoud daarvan
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit om zo veel mogelijk uit één merk / lijn aan te schaffen; maar sta open voor suggesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, snel en uitbreidingsmogelijkheden (SSDs voor opslag / soundcard al dan niet extern)
Ga je overklokken?
Indien nodig voor zware toepassingen en games
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties. Systeem moet zeker 5 jaar kunnen meegaan
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core Ultra 7 265K Boxed | € 311,99 | € 311,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming Z890-PLUS WIFI | € 265,- | € 265,- |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7 OC Edition | € 1.014,95 | € 1.014,95 |
1 | Behuizingen | ASUS TUF Gaming GT502 Zwart | € 145,90 | € 145,90 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 11 Pro (NL, OEM) | € 155,58 | € 155,58 |
1 | Waterkoeling | ASUS ROG Ryujin III 360 ARGB Extreme Zwart | € 375,68 | € 375,68 |
1 | Ventilators | ASUS TUF Gaming TR120 ARGB - Single Pack, Zwart, 120mm | € 16,99 | € 16,99 |
1 | Ventilators | ASUS TUF Gaming TR120 ARGB - Triple Pack, Zwart, 120mm | € 52,99 | € 52,99 |
2 | Ventilators | ASUS TUF Gaming TR120 ARGB Reverse Fan - Triple Pack, Zwart, 120mm | € 52,99 | € 105,98 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF584CU40RSK2-48 | € 327,22 | € 327,22 |
1 | Voedingen | ASUS ROG Strix 1200W Gold Aura Edition (met16-pins kabel) | € 209,- | € 209,- |
1 | SSD's | Kingston Fury Renegade G5 2TB | € 284,66 | € 284,66 |
Totaal | € 3.265,94 |
[ Voor 57% gewijzigd door Rene19700107 op 24-06-2025 06:41 . Reden: Tabel toegevoegd ]