Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hallo,

We hebben sinds een tijdje af en toe dat het geluid van de soundbar niet pakt naar onze LG OLED G4. We starten de tv op en de soundbar start ook op. Maar er komt nergens geluid uit. We moeten dan de stekker uit de Q990D halen en er weer in doen om opnieuw op te starten. Daarna doet 'ie het weer.

Dat zorgt er ook voor dat we op de tv een knipperende volume 20 zien staan. Iets gaat daar dus niet goed in.

Iemand een idee? Durf de Q990D niet te updaten vanwege problemen onlangs.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
andere HDMI kabel geprobeerd?

do or do not, there is no try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Moet eerlijk zeggen dat ik dat nog niet gedaan heb, maar nu je het zo zegt wil de Apple TV heel af en toe ook geen beeld geven. Dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het die kabels zijn die ik een paar maanden geleden gekocht heb en van hoge kwaliteit zouden moeten zijn.

Zou het in de software van de tv kunnen zitten?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ja, ik heb ook wel eens hdmi-handshake problemen gehad. Factory reset gedaan (van de tv) en daarna geen problemen meer.

do or do not, there is no try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:56
Grappig, heb hetzelfde issue en ook de LG C3 icm met de 990.
Had dacht ik best goede kabels maar wisselen kan misschien een optie zijn...

Welke firmware heeft je soundbar? Toevallig ook 2016.0?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
brtkpr schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 19:35:
Grappig, heb hetzelfde issue en ook de LG C3 icm met de 990.
Had dacht ik best goede kabels maar wisselen kan misschien een optie zijn...

Welke firmware heeft je soundbar? Toevallig ook 2016.0?
Nee, als ik het goed zie: 1021.2.

Wel vreemd, auto-update stond uit en toch geüpdatet. Schijnen ook weer problemen mee te zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door THE_BASE op 24-06-2025 20:28 ]

Pagina: 1