Beste tweakers,
Ik heb een onbedekt stukje gipsplaat dat ik zou willen laten lijken op de rest van het plafond, zonder het hele plafond opnieuw te hoeven doen. Wat moet ik hiervoor hebben dat er het meeste op lijkt, kan het met structuurverf, (middel)grof? Het is maar ca 2mm dik. Zie foto.:strip_exif()/f/image/HMZYsGKelD84bQXLAdrw1MxC.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Korrelpleister grof, (op een houtje gesmeerd om te kijken hoe het eruit ziet). maar dit is te grof, de steentjes zijn te groot. Gipsplaat is al behandeld met voorstrijk tegen de zuigende werking.
Iemand een idee wat ik het beste kan halen?
Ik heb een onbedekt stukje gipsplaat dat ik zou willen laten lijken op de rest van het plafond, zonder het hele plafond opnieuw te hoeven doen. Wat moet ik hiervoor hebben dat er het meeste op lijkt, kan het met structuurverf, (middel)grof? Het is maar ca 2mm dik. Zie foto.
:strip_exif()/f/image/HMZYsGKelD84bQXLAdrw1MxC.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Korrelpleister grof, (op een houtje gesmeerd om te kijken hoe het eruit ziet). maar dit is te grof, de steentjes zijn te groot. Gipsplaat is al behandeld met voorstrijk tegen de zuigende werking.
Iemand een idee wat ik het beste kan halen?