Ik heb thuis een projector waar mijn films op wil streamen. Het hele idee is om van mijn (HDMI) kabels af te komen. Nu ben ik gaan rondkijken op casting apparaatjes en kom er niet helemaal uit merk ik. Ik heb gekeken naar o.a. Chromecast (2K en Ultra), Roku, Fire stick, Strong leap-UNA en nog zo een paar modellen.
De nadruk ligt vooral op alle smart tv opties zoals netflix, youtube, Prime Video, Disney+ en Apple TV+ en andere rommel waar ik geen intresse in heb.
Ik wil alleen simpelweg mijn films vanuit mijn PC draadloos kunnen afspelen via mijn 2K (1920 x 1200p) projector.
Omdat ik geen ervaring op dit gebied heb, vraag ik mij af of iemand mijn kan adviseren over een dergelijk ''stream/cast-stick'' die mij kan voorzien van een draadloze verbinding.
Voorkeuren/eisen gaan uit naar de volgende eigenschappen:
BVD Cris
De nadruk ligt vooral op alle smart tv opties zoals netflix, youtube, Prime Video, Disney+ en Apple TV+ en andere rommel waar ik geen intresse in heb.
Ik wil alleen simpelweg mijn films vanuit mijn PC draadloos kunnen afspelen via mijn 2K (1920 x 1200p) projector.
Omdat ik geen ervaring op dit gebied heb, vraag ik mij af of iemand mijn kan adviseren over een dergelijk ''stream/cast-stick'' die mij kan voorzien van een draadloze verbinding.
Voorkeuren/eisen gaan uit naar de volgende eigenschappen:
- Draadloos
- Mogelijkheid om grote bestanden (films van bv. 60GB) te kunnen streamen
- Snel, weinig vertraging bij scrollen en afspelen van bestanden
- Resolutie WUXGA/2K (1920 x 1200) Dus geen 1920 x 1080
- Bij voorkeur geen losse adaptor erbij, voeding vanuit de projector/USB poort
- HDMI 1.3 poort
BVD Cris