Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoyanov
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-07 09:54
Sinds enige tijd schakelt mijn poco x3 pro uit zichzelf de wifi uit.
Ik heb alle instellingen bekeken, maar ik weet letterlijk niet waar ik het zoeken moet.
Iemand een idee?

Beste antwoord (via rens-br op 24-06-2025 10:32)

• Stoyanov
Ik had inmiddels een topic uit 2023 gevonden.
Heb daaruit wat tips gevolgd.
Desalniettemin bedankt voor het antwoord.
Heb als eerste de bluetooth en Wifi settings gereset.
Moet alles wel weer opnieuw koppelen, maar ja...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:22
Het kan een instelling zijn met energie besparing, of een beveiligingsoptie, of geprogrammeerd.

Zoek in het instellingen menu op WIFI en alles wat daarmee boven komt.

Werkt dat niet, dan is er de optie van een fabrieksinstellingen reset. Zorg voor een goede backup vooraf van alle foto's en WhatsApp (als je WhatsApp erg groot is helpt het wat media daarin eerst op te schonen).

Na de reset gewoon uit de app store de benodigde apps installeren, en het probleem zou weg moeten zijn.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Stoyanov
Ik had inmiddels een topic uit 2023 gevonden.
Heb daaruit wat tips gevolgd.
Desalniettemin bedankt voor het antwoord.
Heb als eerste de bluetooth en Wifi settings gereset.
Moet alles wel weer opnieuw koppelen, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoyanov
swhnld schreef op maandag 23 juni 2025 @ 16:20:
Het kan een instelling zijn met energie besparing, of een beveiligingsoptie, of geprogrammeerd.

Zoek in het instellingen menu op WIFI en alles wat daarmee boven komt.

Werkt dat niet, dan is er de optie van een fabrieksinstellingen reset. Zorg voor een goede backup vooraf van alle foto's en WhatsApp (als je WhatsApp erg groot is helpt het wat media daarin eerst op te schonen).

Na de reset gewoon uit de app store de benodigde apps installeren, en het probleem zou weg moeten zijn.
Ik dacht dat ik het heel even op orde had, maar het gelazer is weer begonnen. Ik ga een paar apps verwijderen en verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoyanov
En vanochtend de telefoon naar fabrieksinstellingen gereset. Alles opnieuw geinstalleerd.
Nog steeds dezelfde problemen:

Wifi schakelt zelf uit.
Whatsapp verbinding vwb geluid valt weg. Ik hoor de andere kant. De andere kant hoort mij niet meer, na een tiental seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoyanov
Filmpje op Youtube gevonden, waarin wordt voorgedaan hoe je je poco moet rebooten.
Eerst wifinetwerk wissen. Rebooten met de volume-up toets en de aan/uit toets.
Dan het wifinetwerk weer opzoeken en wachtwoord inkloppen. Dan 10 seconden op vliegtuigmodus en weer uit.
En verdomd... hij ging uit zichzelf weer naar de wifi en maakte contact met het netwerk.
Totdat ik de deur uitging naar mijn tuin.
Ik check de wifi en zie dat die is uitgeschakeld. Logisch, want in de polder is geen wifi.
Heb de wifi handmatig ingeschakeld en ben naar huis gereden. Daar stond de wifi nog steeds ingeschakeld en maakte de poco meteen contact met het netwerk.
Eigenlijk weet ik nu nog niks.
Volgende keer zal ik met mijn handen van de wifi afblijven en kijken wat er gebeurt...
Ik kan dit ook testen als ik naar mijn werk ga. Daar is ook een wifinetwerk wat de poco zou moeten herkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoyanov
Hetzelfde.
Blijft uitschakelen.
Pagina: 1