Toon posts:

L1 bridges op Duron

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe sluit ik de L1 bridges op mijn Duron. Met een potlood of een speciale pen. (8>

Verwijderd

beide!

SLOTJE >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 september 2001 15:15 schreef xantip het volgende:
beide!

Ik vind dat jij een keertje moet ophouden met spammen en gewoon serieus moet doen. Ga sinterklaas pesten of zo........ :+

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op maandag 17 september 2001 15:15 schreef xantip het volgende:
beide!

Reageer eens normaal... je had op z'n minst deze nieuwe tweaker kunnen verwelkomen en hem vriendelijk (!!) kunnen verwijzen naar de FAQ. En aangezien je zelf maarliefst 28 postjes hebt gepleegd (inhoud 0,0) zou ik zeggen: DOE EENS NORMAAL!! |:(

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Han
  • Niet online

Han

Damm... dubbelklik...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord / General Chat

Geniet. Punt.

Op maandag 17 september 2001 15:15 schreef azazelsat het volgende:

[..]

Ik vind dat jij een keertje moet ophouden met spammen en gewoon serieus moet doen. Ga sinterklaas pesten of zo........ :+
En ik vind dat jij de search moet gebruiken |:(

Tweakers Discord

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 17:59

Knutselsmurf

LED's make things better

Je zou zelf ook bijvoorbeeld eerst eens serieus kunnen zoeken. Je bent namelijk niet de eerste die hier naar vraagt.

- This line is intentionally left blank -

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Op maandag 17 september 2001 15:15 schreef azazelsat het volgende:

[..]

Oke, wij gaan sinterklaas pesten,.. maar dan moet jij eerst hier klikken,..

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Dat vind ik nou ook!!! Ik zit naast hem en hij wilde maar niet naar me luisteren!

en dit is geen nieuwe tweaker! hij's alleen hardleers

Verwijderd

luister eens jongen, ik wil niet zeuren maar hierom wil ik nou dat de forumnaam weer in DOC wordt verandert.

[quote faq]
De nieuwere socket A modellen (de moderne Athlons en Durons dus) is de lock met vier simpele potloodstreepjes op te heffen. Een niet-gelockte AMD-processor kan je in principe op iedere multiplier instellen die je wilt, mits je moederbord daarvoor de gelegenheid biedt. Heb je die mogelijkheid niet dan kun je het ook zelf bouwen, maar ook dat valt weer in de catergorie "diehards only".
Het instellen van de multiplier gaat net zoals de FSB: in het BIOS of met jumpers of dipswitches op het moederbord.
[/quote faq]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het met potlood gedaan maar die pikt ie niet.Of moet ik nog een bepaald type gebruiken(bv.HB)

Verwijderd

slotje :Z

:P ik haat mensen die dat steeds zeggen ..

• Han
  • Niet online

Han

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op maandag 17 september 2001 15:27 schreef azazelsat het volgende:
Ik heb het met potlood gedaan maar die pikt ie niet.Of moet ik nog een bepaald type gebruiken(bv.HB)
Ik gebruikte een vulpotlood. Heb het maanden geleden 1 keer gedaan en nooit over moeten doen. ondertussen wel meerdere keren verschillende coolers erop en eraf gehaald. nog steeds perfect unlocked.

Dus ik denk dat je gewoon niet goed inkleurt. Gebruik eventueel een lineaaltje en pas op dat de bruggen elkaar onderling NIET raken.

En leest ff alle FAQ's van GoT voordat je weer iets post en misschien weer afgezeken word.
Pagina: 1