Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Elke reactie die je schrijft met de WYSIWYG editor
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Schrijf een reactie met meer dan 3 regels (default/100% zoom in Chrome), gebruik dikgedrukte en schuingedrukte letters en post deze. Het het vast ook nog eens met spacing te maken, maar de screenshots hieronder zouden het moeten verduidelijken.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik verwacht dat de text in de WYSIWYG editor hetzelfde uitgelijnd is als de resulterende post. Dat is niet zo. Als je probeert om de leesbaarheid van je post te screenen vóórdat je post is dat soms lastig.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
WYSIWYG Editor:
/f/image/8d4HbrnROUajtVdhApOML2de.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8RiQDf8FlXk3q3QQpZgDPp35.png?f=fotoalbum_large)
Het verschil viel me op omdat in de eerste alinea Alle en alle op een verschillende plek staan.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Windows 11 PC met de laatste (137.0.7151.120 (Official Build) (64-bit)) versie van Google Chrome
Het komst misschien wat nitpicky over (want dat is het ook
) maar het is dus niet letterlijk WYSIWYG.
Elke reactie die je schrijft met de WYSIWYG editor
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Schrijf een reactie met meer dan 3 regels (default/100% zoom in Chrome), gebruik dikgedrukte en schuingedrukte letters en post deze. Het het vast ook nog eens met spacing te maken, maar de screenshots hieronder zouden het moeten verduidelijken.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik verwacht dat de text in de WYSIWYG editor hetzelfde uitgelijnd is als de resulterende post. Dat is niet zo. Als je probeert om de leesbaarheid van je post te screenen vóórdat je post is dat soms lastig.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
WYSIWYG Editor:
/f/image/8d4HbrnROUajtVdhApOML2de.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8RiQDf8FlXk3q3QQpZgDPp35.png?f=fotoalbum_large)
Het verschil viel me op omdat in de eerste alinea Alle en alle op een verschillende plek staan.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Windows 11 PC met de laatste (137.0.7151.120 (Official Build) (64-bit)) versie van Google Chrome
Het komst misschien wat nitpicky over (want dat is het ook
edit:
Details toegevoegd
Details toegevoegd
[ Voor 4% gewijzigd door TV_NERD op 22-06-2025 21:07 ]