Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem voornamelijk voor 1080p gaming. De 2 games die het meest gespeeld worden zijn Satisfactory en Valheim.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1100 euro een mooi streven. Als dan windows en verzendkosten erbij komen is €1200 wel de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is een monitor:
uitvoering: LG 24M35D-B Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede CPU voor Satisfactory.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte en weinig stofontwikkeling hebben wel enige prioriteit.
Voor een behuizing is het wel fijn als er 2 usb-aansluitingen voor of bovenop de kast zitten. Zwart heeft de voorkeur qua kleur.
Er is bedraad internet, dus wifi is niet nodig.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de nieuwe BBG voor een 1080p gaming systeem als leidraad gebruikt. Satisfactory heeft baat bij een goede CPU, dus die heb ik in eerste instantie een upgrade gegeven.
Ik las dat een X3D daarvoor ook ideaal is. Daardoor heb ik ook een iets betere CPU koeler gekozen.
Het piekverbruik daarvan is wel hoger, dus ik vraag me af of de PSU dan nog volstaat.
Wellicht dat de uitvoering: AMD Ryzen 5 7600X3D Boxed ook nog een optie is om wat te besparen op de CPU, en wat meer te investeren in andere onderdelen.
Het is lastig om de perfecte balans te vinden dus alle hulp daarbij wordt zeer gewaardeerd.
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem voornamelijk voor 1080p gaming. De 2 games die het meest gespeeld worden zijn Satisfactory en Valheim.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1100 euro een mooi streven. Als dan windows en verzendkosten erbij komen is €1200 wel de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is een monitor:
uitvoering: LG 24M35D-B Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede CPU voor Satisfactory.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte en weinig stofontwikkeling hebben wel enige prioriteit.
Voor een behuizing is het wel fijn als er 2 usb-aansluitingen voor of bovenop de kast zitten. Zwart heeft de voorkeur qua kleur.
Er is bedraad internet, dus wifi is niet nodig.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de nieuwe BBG voor een 1080p gaming systeem als leidraad gebruikt. Satisfactory heeft baat bij een goede CPU, dus die heb ik in eerste instantie een upgrade gegeven.
Ik las dat een X3D daarvoor ook ideaal is. Daardoor heb ik ook een iets betere CPU koeler gekozen.
Het piekverbruik daarvan is wel hoger, dus ik vraag me af of de PSU dan nog volstaat.
Wellicht dat de uitvoering: AMD Ryzen 5 7600X3D Boxed ook nog een optie is om wat te besparen op de CPU, en wat meer te investeren in andere onderdelen.
Het is lastig om de perfecte balans te vinden dus alle hulp daarbij wordt zeer gewaardeerd.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Tray | € 319,88 | € 319,88 |
1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 108,98 | € 108,98 |
1 | Videokaarten | Powercolor Reaper Radeon RX 9060 XT 16GB | € 382,99 | € 382,99 |
1 | Behuizingen | XPG VALOR MESH Zwart | € 48,17 | € 48,17 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 29,25 | € 29,25 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 89,78 | € 89,78 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE GOLD 550 V3 ATX 3.1 Non-Modular | € 68,95 | € 68,95 |
1 | SSD's | Lexar NQ710 2TB | € 104,89 | € 104,89 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.152,89 |
Project Kaizo