After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Volgens mij hebben wij die optie nooit gehad in voedingen. Er zullen zeker producten met een dc-connector in de categorie voedingen staan, maar vaak is dat een foutje. De categorie voedingen is namelijk bedoeld voor voedingen in pc's (en enkele server-voedingen, die komen 'gratis' via Icecat). Dus in principe horen die daar niet thuis.Raven schreef op zondag 22 juni 2025 @ 17:57:
Ligt het aan mij of is het DC-in filter verdwenen in categorie: Voedingen ?
Ik kan mij herinneren dat die er was, maar zie 'm niet meer, en ja er staan producten met DC-in in de lijst
Ben je misschien in de war met Moederborden, daar hebben we wel een filter voor (Overige Eigenschappen -> (Stroom)connector -> DC-plug)
@Glaanie Dan zal dat het wel zijn, in de MB-categorie weet ik dat die daar is te vinden 
Ik was namelijk laatst op zoek naar pc-voedingen a la categorie: Voedingen (Mini-Box z'n PicoPSU serie is de meest bekende) en kunnen filteren op DC-in was wel zo makkelijk geweest
Ik was namelijk laatst op zoek naar pc-voedingen a la categorie: Voedingen (Mini-Box z'n PicoPSU serie is de meest bekende) en kunnen filteren op DC-in was wel zo makkelijk geweest
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde