Ik heb een offerte ontvangen voor het laten plaatsen van twee kozijnen incl deuren. Het gaat om:
- Achterdeur + zijlicht en beglazing. Incl driepuntsluiting & veiligheidsbeslag
- Poortdeur incl kozijn
Obv google naar deuren en kozijnen valt het iets hoger uit dan ik had verwacht, maar dit is de eerste keer dat ik zoiets laat doen. 🫣 Zijn onderstaande prijzen redelijk of beter nog andere offertes opvragen? Ik merk dat veel lui het druk hebben. Er is zelfs al drie maanden terug iemand geweest om in te meten, maar na tig smoesjes ben ik daar wel klaar mee. Niet echt een goede voorbode tot een soepele samenwerking. Dit bedrijf reageerde in ieder geval vlot, kundig en komt afspraken na. Ik hik een beetje tegen de hassle om andere offertes op te vragen. Als de prijs marktconform is zit het er wellicht voor de herfst allemaal in.
Het kozijn van de tuinpoort is een beetje overkill, daar kan een gewone deur in met simpel beslag. Als ze de tuin in willen zijn ze sneller over de muur heen geklommen dan klooien met een veiligheidssluiting. 🤣 Dat kan iig nog van de prijs af.
Hardhouten kozijn met zijlicht volgens foto incl HR++isolatieglas € 2.410,=
Hardhouten deur 83 x 201,5 56mm dik incl HR++isolatieglas
Voorzien van driepunt sluiting en veiligheidsbeslag
Geheel 2x gespoten en afgemonteerd
Tuinpoort € 1.900,=
Hardhouten kozijn
Hardhouten deur voorzien van onder en boven paneel
Met tussendorpel
Driepunt sluiting en veiligheidsbeslag
Deur 56 mm dik voorzien van kader
Plaatsen op locatie € 1.200,=
Totaal incl afvoer, kleinmateriaal & btw komt op net geen 7000,-
- Achterdeur + zijlicht en beglazing. Incl driepuntsluiting & veiligheidsbeslag
- Poortdeur incl kozijn
Obv google naar deuren en kozijnen valt het iets hoger uit dan ik had verwacht, maar dit is de eerste keer dat ik zoiets laat doen. 🫣 Zijn onderstaande prijzen redelijk of beter nog andere offertes opvragen? Ik merk dat veel lui het druk hebben. Er is zelfs al drie maanden terug iemand geweest om in te meten, maar na tig smoesjes ben ik daar wel klaar mee. Niet echt een goede voorbode tot een soepele samenwerking. Dit bedrijf reageerde in ieder geval vlot, kundig en komt afspraken na. Ik hik een beetje tegen de hassle om andere offertes op te vragen. Als de prijs marktconform is zit het er wellicht voor de herfst allemaal in.
Het kozijn van de tuinpoort is een beetje overkill, daar kan een gewone deur in met simpel beslag. Als ze de tuin in willen zijn ze sneller over de muur heen geklommen dan klooien met een veiligheidssluiting. 🤣 Dat kan iig nog van de prijs af.
Hardhouten kozijn met zijlicht volgens foto incl HR++isolatieglas € 2.410,=
Hardhouten deur 83 x 201,5 56mm dik incl HR++isolatieglas
Voorzien van driepunt sluiting en veiligheidsbeslag
Geheel 2x gespoten en afgemonteerd
Tuinpoort € 1.900,=
Hardhouten kozijn
Hardhouten deur voorzien van onder en boven paneel
Met tussendorpel
Driepunt sluiting en veiligheidsbeslag
Deur 56 mm dik voorzien van kader
Plaatsen op locatie € 1.200,=
Totaal incl afvoer, kleinmateriaal & btw komt op net geen 7000,-