Bestaat er ook een officiële richtlijn in een Nen norm of bouwbesluit over het maximale hoogteverschil in uponor cv buizen? De installateur heeft nogal wat bochten met hoogteverschil aangelegd in kruipruimte en op zolder.
Hiermee kan ik mijn loodgieter misschien beter mee overtuigen om ze weg te werken met knie koppeling of om ontluchters te plaatsen want hij denkt dat de lucht wel weggedrukt kan worden om een niet werkende radiator aan de praat te krijgen.
Ik vind dat geen structurele oplossing maar ben als consument natuurlijk niet de deskundige.
Één voorbeeld:
:strip_exif()/f/image/0FHpPASUQp155Ve5KF3CLdpF.jpg?f=fotoalbum_large)
(PS let even niet op de solatie want heb ik zelf aangebracht want originele isolatie was gestript)
Eigen vraag => eigen topic
Hiermee kan ik mijn loodgieter misschien beter mee overtuigen om ze weg te werken met knie koppeling of om ontluchters te plaatsen want hij denkt dat de lucht wel weggedrukt kan worden om een niet werkende radiator aan de praat te krijgen.
Ik vind dat geen structurele oplossing maar ben als consument natuurlijk niet de deskundige.
Één voorbeeld:
:strip_exif()/f/image/0FHpPASUQp155Ve5KF3CLdpF.jpg?f=fotoalbum_large)
(PS let even niet op de solatie want heb ik zelf aangebracht want originele isolatie was gestript)
Eigen vraag => eigen topic
[ Voor 2% gewijzigd door Septillion op 22-06-2025 12:25 ]