Integratie bouwen met Dynamics 365 Finance & Operations

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djtdjtdjt
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 08:26
Dag Tweakers,

Ik werk voor een "Independent Software Vendor" en wij leveren een SAAS-oplossing welke gekoppeld kan worden aan diverse ERP, Accounting en andere soorten systemen.

Nu zouden wij graag ook een standaard koppeling ontwikkelen met Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations, maar we merken in de praktijk dat het ingewikkeld is om dit te realiseren. Dit heeft te maken met de volgende factoren:
  • Het Microsoft Dynamics landschap is zeer onoverzichtelijk als je hier niet dagelijks in werkt. Namen zijn diverse keren gewijzigd en documentatie is allemaal zeer Marketing driver geschreven.
  • Documentatie over specifieke integraties (data-objecten) is beperkt (algemene integratie theorie is wel
    beschikbaar)
  • Het proces om een test/ontwikkelomgeving te verkrijgen is onduidelijk.
  • Er zijn diverse Microsoft partners in de markt, maar de kwaliteit van de consultants is vaak beroerd of de benodigde kennis is verspreid aanwezig bij 2-3 of zelfs meer mensen.
Onze voorkeur gaat uit naar het zo min mogelijk toepassen van maatwerk in D365 F&O, de koppeling moet namelijk makkelijk uit te rollen zijn naar meerdere klanten. Maatwerk kan zo veel mogelijk aan de kant van onze oplossing toegepast worden, dit maakt het beheer voor ons overzichtelijker.

Uiteraard vragen we niet om een gratis of onrealistisch goedkope optie.

Zijn er Tweakers die expertise hebben of in de markt kennen op dit gebied die hierover in contact zouden willen treden? Dit zou eventueel vanuit ZZP of vanuit hun bedrijf perspectief gedaan kunnen worden.

Als er vragen/tips zijn, dan hoor ik het uiteraard ook graag.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:37

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.