MacBook Pro 16β M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Vraag
Alle reacties
Onder het pijlknopje staat het aantal forumposts vermeld, bij posthistorie.
:strip_exif()/f/image/EmUUgs95K6oNJZdyS9fCtUz7.png?f=user_large)
Moderators zien dit blijkbaar standaard, zodat ze meteen kunnen zien of iemand een historie op Tweakers zal hebben.
:strip_exif()/f/image/EmUUgs95K6oNJZdyS9fCtUz7.png?f=user_large)
Moderators zien dit blijkbaar standaard, zodat ze meteen kunnen zien of iemand een historie op Tweakers zal hebben.
βοΈ Goedemorgen zonneschijn! βοΈ
βοΈJa, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! βοΈ
Puur persoonlijke mening / onderbuik gevoel: (not my modding domain
)
Ik ben bang dat die stats zichtbaar maken voor users als een soort verkapte status mis/ge-bruikt gaat worden:
waardoor kwaliteit van posts omlaag gaan ten koste van kwantiteit
Beide statistieken zijn zichtbaar op een user zijn/haar/hen profiel en het drop-down menu, en ik denk dat die extra stap om die info te verkrijgen net een voldoende drempel is om bovengenoemde angst tegen te werken.
Ik ben bang dat die stats zichtbaar maken voor users als een soort verkapte status mis/ge-bruikt gaat worden:
Of een te makkelijke "leaderboard" voor wie er het meeste post"Oh! jij komt hier net kijken, wat weet jij er nou van"
Beide statistieken zijn zichtbaar op een user zijn/haar/hen profiel en het drop-down menu, en ik denk dat die extra stap om die info te verkrijgen net een voldoende drempel is om bovengenoemde angst tegen te werken.
Meer ππΌππ, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava
Ik besef me nu pas dat deze informatie dus blijkbaar alleen voor moderatoren e.d. te zien is, dat wist ik niet.MazeWing schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 14:15:
Naar aanleiding van dit artikel zag ik dat @TijsZonderH onder de user avatar de registratiedatum + postcount ziet. Eigenlijk zoals je op veel andere fora vaak tegenkomt.

persoonlijke mening: dat is al lang geleden gebeurt/mis gegaanMortum schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 15:07:
Puur persoonlijke mening / onderbuik gevoel: (not my modding domain)
[...]
Of een te makkelijke "leaderboard" voor wie er het meeste post
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Of je flanst iets met Greasemonkey in elkaar.
Of dat netter kan? Oh, zeker wel. Maar doet wel wat je wilt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| document.addEventListener('DOMContentLoaded', () => { const messages = document.querySelectorAll('.message'); messages?.forEach(message => { const userMenu = message.querySelector('.userklipklap > div'); const registeredAt = userMenu?.querySelector('ul > li:nth-child(2)'); const postCount = userMenu?.querySelector('ul:nth-child(2) > li:nth-child(3)'); const destContainer = message?.querySelector('.poster'); destContainer.append(registeredAt.innerHTML); destContainer.append(postCount.innerText); }) }); |
Of dat netter kan? Oh, zeker wel. Maar doet wel wat je wilt.
En wat betekenen die symbolen onder zijn avatar?
Grote Enphase topic β’ IQ Gateway uitlezen β’ PVOutput
PV 10,7kWp O/W β’ WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW β’ Airco ME MSZ HR50VF 5kW β’ Gasloos per 11-2023
Kan vast beter, maar hier met alleen CSS:
:strip_exif()/f/image/oWvoZr7X6GDB5cuHQmkCfaAY.png?f=user_large)
Als CSS snippet: Poster informatie altijd zichtbaar
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
| .poster.avatar { display: flex; flex-direction: column-reverse; gap: 0.5em; } .poster.avatar .userklipklap { display: block; order: 1; background: unset; border: unset; width: 100%; overflow: hidden; height: auto; } .poster.avatar .userklipklap > div { display: block !important; padding: 0; margin: 0; max-width: 100%; position: relative; left: 0; top: 0; border: unset; float: unset; overflow: hidden; } .poster.avatar .userklipklap > div li.username { display: none; } .poster.avatar .userklipklap::before { display: none; content: unset; } .poster.avatar .userheader { order: 2; } .poster.avatar > a.thumb { order: 3; } |
:strip_exif()/f/image/oWvoZr7X6GDB5cuHQmkCfaAY.png?f=user_large)
Als CSS snippet: Poster informatie altijd zichtbaar
[ Voor 5% gewijzigd door Oon op 20-06-2025 16:06 ]
Dat zijn een aantal links naar modtoolsPazo schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 15:59:
En wat betekenen die symbolen onder zijn avatar?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Pagina: 1