Rematch (PC,PS5,Xbox) | Voetbal met een nieuw perspectief

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-07 08:56
YouTube: Rematch | Official Launch Trailer

Het is een tof spel, staat ook op Gamepass

25€ voor PC Ps5 Xbox

Er is op het moment nog geen crossplay helaas, maar is wel top prioriteit voor de devs. Ze hebben een werkende versie maar zijn nog bezig met debugging en UI dingetjes, daarnaast certificatie van de console makers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-07 16:06
Ik zit het nu al een tijdje in de gaten te houden. De game krijgt een beetje hype maar ik twijfel er nog over of ik hier wel veel tijd in zou spenderen. Sifu vond ik een toffe game, dus de developer heeft wel een streepje voor. Ik vind alleen de vergelijking met Rocket League een beetje twijfelachtig.

25€ is dan wel weer een prijs waar je een keer een gokje kan wagen. Zijn er meer Tweakers dit aan het spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-07 11:25

On_E

Housemusic

Heb de tutorials en 2 online 5v5 potjes gespeeld gisteravond. Besturing is even wennen, maar volgens mij heeft dit wel potentie. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-07 08:56
On_E schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 10:31:
Heb de tutorials en 2 online 5v5 potjes gespeeld gisteravond. Besturing is even wennen, maar volgens mij heeft dit wel potentie. :)
Ja ik vind het echt het leukste sportspel sinds de Fifa Street tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Zeker erg vermakelijk! Heb vanavond best wat potjes er in gekregen. Vaker verloren dan gewonnen, maar toch een mooie avond gehad. Met een team geloof ik echt dat je hier een enorm leuke tijd mee kunt hebben.

[ Voor 1% gewijzigd door Kaasdipje op 20-06-2025 23:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diehardmking
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-07 18:32
Deze game is geweldig! Moeilijk ja maar leuk moeilijk!

Het concept dat je een speler bent is goed. De 3 v3 4v4 of 5v5 spelen ook elk iets anders. Laat je niet beïnvloeden dat in het begin veel speler heel egoïstisch spelen. Dit wordt naarmate je verder komt minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
diehardmking schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 14:05:
Deze game is geweldig! Moeilijk ja maar leuk moeilijk!

Het concept dat je een speler bent is goed. De 3 v3 4v4 of 5v5 spelen ook elk iets anders. Laat je niet beïnvloeden dat in het begin veel speler heel egoïstisch spelen. Dit wordt naarmate je verder komt minder.
Ik stoorde me in het begin vooral op lui die maar zonder idee op goal schieten. Als iemand die veel verdedigt + keept wist je al als een bepaald iemand voorin de bal kreeg dat het niks ging worden.

Zodra ik de ranked games kon gaan doen merkte ik dat dit een stuk minder vaak voor kwam en dat mensen wel meestal met een idee spelen en er wat variatie in de schoten begon te komen. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-07 11:25

On_E

Housemusic

Keepen/verdedigen gaat mij een stuk beter af dan goals maken iig. :D

Wel echt een tof spel.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1