webmail op iphone

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits45
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 20-06 15:42
Mijn vraag:
ik bekijk mijn webmail via firefox op mijn Iphone 13. Om de paar keer krijg ik deze onbegrijpelijke mededeling:
"wij kunnen uw e-mail, contacten en agenda-instellingen automatisch te leveren op je iOS apparaat. Je kunt ze later nog ontvangen in Instellingen/sectie Mobile Sync."
Krom Nederlands en ik wil dit ook helemaal niet.
Is er een manier om deze melding uit te schakelen? Ik krijg 'm zeker vijf keer per dag :(
...

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Iphone 13 met Firefox
...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DEFnJ0uVeytid--Eb8QgqXyqAuA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/d5zrPKEzIeT6R9W8rh53fKYY.jpg?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ziet er uit als iets dat mijn.host zelf heeft gemaakt.
Beter even bij hen vragen.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Klopt, dat is een pagina van je mail-leverancier. Heeft niets met je telefoon te maken. Als dat de standaard is van het bedrijf (qua taal), dan zou ik een andere ISP zoeken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits45
goed idee, ik had nog helemaal niet aan de host gedacht. Dank voor jullie reacties.
idd idioot taalgebruik ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door Frits45 op 20-06-2025 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mijn.host
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 17-07 09:30

mijn.host

Bedrijfsaccount mijn.host
Normaal zou deze melding maar één keer weergegeven moeten worden. Werk je wellicht in een incognitovenster? Dan wordt de melding waarschijnlijk iedere keer opnieuw weergegeven.

Het idee hiervan is dat je niet handmatig aan de slag hoeft met IMAP, SMTP en CalDAV, maar dit in één keer gemakkelijk kunt instellen.

De taalfoutjes hebben we inmiddels verbeterd, bedankt voor de feedback! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits45
fijn dat jullie hier even reageren, mijn.host.

Ik werk niet met incognito venster en mijn login info wordt automatisch ingevuld, dus ik hoef nooit in te loggen als ik mijn webmail bij jullie open in Firefox.
Ik zal eens kijken of ik zelf wat in de instellingen van Firefox kan tweaken, zo niet dan neem ik effe contact op.

Overigens ben ik wel al weer best lang klant bij jullie en verder erg tevreden.

Het gebruik (en de instellingen) van een iPhone zijn nieuw voor mij, dus wennen.
Pagina: 1