Fiat 500 2016 - kachel blazer zachter op snelweg

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-06 16:21
Ik heb een fiat 500 12C benzine uit 2016. Het probleem is dat als ik eventjes op de snelweg rijd (snelheid 90+), de kachel blazer veel zachter gaat ongeacht de stand van de blazer. Ik heb dit probleem niet tijdens woon/werkverkeer.

Ik heb het probleem waarschijnlijk al een paar weken/maanden omdat ik niet heel vaak langere stukken op de snelweg rijd.

De airco zelf doet het wel want die kan warmer of kouder, ook op de snelweg. Ik heb de volgende zaken recent vervangen:

Accu, augustus 2024 (niet bij officiële garage)
Kachelmotor 2ehands, recent
Kachelweerstand 2ehands, recent
Dynamo, recent
Alle zekeringen zijn nog goed.

Laatst had ik ook even geen vermogen tijdens het optrekken meer toen ik bij een snelweg tankstation weg reed met veel telefoons/apparaat aan de sigaretten oplader. Zou het wellicht aan de nieuwe accu kunnen liggen?

Heeft iemand dit eerder gehad, of weet iemand waar ik verder moet zoeken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Heb je een voltmeter en een 12V plug? Dan zou je eens kunnen kijken wat het voltage doet (meten op de AUX plug) als je rijdt. Misschien dat je dynamo wat gek gedrag vertoont?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar