Antwoord op mail in Outlook verwijderd door verzender?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrie
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 18:19
Een aantal jaar geleden had ik een vraag aan mijnwoningbouw over de aanleg van glasvezel. Ik heb hier toen een antwoord op gekregen en daar ook op gereageerd. Nu is echter dat antwoord van de medewerker verdwenen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JYdl_rhTSjlxLcw5XUcM8RhG9AU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gvaMa1eajnjclc1fEiE5iN8J.jpg?f=fotoalbum_large
Hoe kan ik dit terugkrijgen?

[ Voor 78% gewijzigd door Jerrie op 19-06-2025 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:29

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoe open je deze e-mails? Via de browser of een client? Ik verwacht niet dat de inhoud van het bericht verwijderd is, alleen dat er mogelijk een instelling is die de tekst verbergt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Desnoods kan je de mail opslaan als .html- of .eml-bestand en dan bekijken met kladblok

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:29

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

@Jerrie ik heb je screenshot verwijderd daar er privegegevens in staan. Als je verstandig bent, fingeer je even de gegevens en zet je daarna de foto terug. Daarnaast zet ik je topic door naar CSA

[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 19-06-2025 12:22 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrie
@Outerspace Heb het screenshot aangepast. Ik open de mail via de browser. Heb al allerlei door Microsoft geadviseerde instellingen geprobeerd maar niets werkt.

@F_J_K Als ik de mail download als EML bestand krijg ik hetzelfde als in het screenshot? Ik heb ook wel meer Outlook conversaties en daar kan ik wel gewoon alles lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Jerrie schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 13:24:

@F_J_K Als ik de mail download als EML bestand krijg ik hetzelfde als in het screenshot? Ik heb ook wel meer Outlook conversaties en daar kan ik wel gewoon alles lezen.
Ook via kladblok? Dus niet dubbelklikken, maar de ruwe mail openen in kladblok. Als het ook daar weg is, is het dat weg.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:26

Marc H

- - Is wakker - -

Wat gebeurt er als je in plaats van een zwarte layout een lichte layout kiest?

Ik heb wel eens gezien dat tekst door de verstuurder in een specifieke kleur wordt neergezet, waardoor die niet wordt aangepast bij een donkere layout.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het screenshot is van jouw reply (waar de eerdere berichten onder 'gequote' zijn), kan je de daadwerkelijke mail die jij ontvangen hebt niet meer vinden?

Dat (een deel van) de originele mail is weggevallen in de reply die jij stuurde kan ook zo zijn oorzaken hebben (wellicht heb je in tekst-only gereageerd waardoor html content van de originele mail is weggelaten of zo?).

Maar ik zou eerst eens op zoek gaan naar de daadwerkelijke mail die jij ontvangen hebt destijds in plaats van jouw reactie daarop.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrie
@F_J_K Dit werkt ook niet.

@Marc H Werkt helaas ook niet.

@Orion84 Ik heb nooit een daadwerkelijke mail ontvangen. De vraag heb ik gesteld via het contactformulier op de site en toen is het volgens mij intern doorgezet naar de klantenservice.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2AqqZO-qWGXqqZG-WgUaDtqRZA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uPe9UHTyNsgdoyBCIbBHMYG7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Maar welke mail ben je dan kwijt?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrie
@Orion84 Geen mail, het antwoord dat bij het groen omcirkelde in het screenshot hoort.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_dgjo2ZJeJ1C2e_o_56d3CIJdus=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/08zDkgaDT0gcTa9tXSzrSZm9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ja, maar dat is dan toch een mail geweest die jij ontvangen hebt (en daarna op gereageerd hebt)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Jerrie schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 15:30:
@Orion84 Geen mail, het antwoord dat bij het groen omcirkelde in het screenshot hoort.
[Afbeelding]
Begrijp ik nu goed dat je probeert te zeggen dat je het idee hebt dat klantenservice@ (een deel van) de content van een door jouw ontvangen mail verwijderd heeft uit het mailtje dat in jouw mailbox staat?

Ik snap nog steeds de vraag niet goed...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrie
@Orion84 Dat is het nou juist, volgens mij heb ik dat antwoord alleen in die conversatie gekregen? Als dat mogelijk is?

@Jester-NL Ik snap dat het heel erg "wappie" lijkt maar dat denk ik inderdaad.

Die vraag stuurde ik via het contactformulier op de site. Toen heeft het bedrijf intern die vraag doorgezet naar whatever webformbeheer is. Ik kreeg toen antwoord van een medewerker waar die groen omcirkelde gegevens van zijn alleen dat antwoord is weg? Omdat ik dacht dat het antwoord niet klopte heb ik toen nogmaals een vraag gesteld in diezelfde conversatie en daar nooit meer antwoord op gekregen.

Ik maak er zo'n punt van omdat het gaat om de aanleg van een glasvezelpunt in mijn woning, waarvoor ik nu in tegenstelling tot het antwoord op mijn vraag toch toestemming voor moest hebben van de woningbouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:40

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Welke email provider heb je? Een andere dan waar je het bericht van mist?

Microsoft Exchange heeft een functie om verzonden email terug te fluiten. Maar dit werkt alleen binnen je eigen tenant (eigen domeinen zeg maar), mag door de ontvanger nog niet gelezen zijn, en moeten binnen een bepaalde tijd gebeuren.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverTheTop
  • Registratie: December 2017
  • Nu online
Dit is een email waarop je geantwoord hebt; waarschijnlijk is toen niet de tekst overgenomen vanuit de email in je nieuwe email (mogelijk door foutieve htmlcode in de ontvangen email). Je moet dus op zoek naar de email die je oorspronkelijk hebt ontvangen.

En nee; het is niet mogelijk dat de afzender achteraf jouw email heeft aangepast; sterker nog: die email is niet een email van hun, maar een email die je zelf hebt gemaakt. Daar kunnen ze dus helemaal nooit bij komen. (als dat zou werken zouden ze dus alle emails van je aan kunnen passen, dat zouden hackers wel heel leuk vinden)
Pagina: 1