[Outlook.com] Postvak vol en kan niks verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickyNick
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-06 14:30
Sinds afgelopen zondag kreeg ik geen nieuwe emails meer binnen op mijn iPhone. Ik dacht in eerste instantie dat het lag aan de koppeling tussen de iPhone en Outlook dus ik heb de email gegevens verwijderd en opnieuw gekoppeld. De problemen waren hiermee niet opgelost..

Via de browser nog maar eens ingelogd en er stond in mijn inbox een bericht op "ongelezen". Zodra ik deze opende bleef dit bericht op ongelezen staan; vreemd. Ik heb vervolgens geprobeerd een email te versturen, zodra er op verzonden wordt gedrukt staat er: "Dit bericht kan niet worden verzonden omdat uw postvak vol is.". Volgens de account opslag heb ik 5.6GB van de 100GB in gebruik, dus nog voldoende ruimte. In hetzelfde opslag menu kun je mappen legen om opslag vrij te maken. Indien ik dat probeer staat er "map leegmaken" maar er gebeurdt helemaal niks. Ook handmatig weggooien van emails geeft een foutmelding dat dit niet kan.

Als ik via een ander account een email stuur naar mijn email adres dan krijgt ik een auto-reply van postmaster dat deze inbox vol zit. Ik kan dus helemaal niks meer met mijn email account. :(

Net contact opgenomen met outlook.com support. Na het laten zien van het bovenstaande kreeg ik deze reactie:
"Ik heb mijn bronnen beoordeeld en bevestigd dat dit een opkomend probleem is. Ons engineeringteam werkt actief aan het oplossen ervan; We hebben op dit moment echter geen geschatte tijdlijn voor een oplossing. Ik verontschuldig me voor het ongemak dat dit kan veroorzaken en begrijp hoe kritiek dit probleem voor u is. Probeer in de tussentijd uw pc opnieuw op te starten, u af te melden en vervolgens weer aan te melden bij Outlook.com om te zien of dat het probleem oplost."

Na de vraag of ik de enige ben met dit probleem was het antwoord:
"Nee, dit probleem wordt ook door veel andere gebruikers geconfronteerd en daarom is dit probleem opgemerkt als een opkomend probleem. U kunt er zeker van zijn dat ons team volledig gefocust is op het oplossen van deze kwestie voor u en ervoor zorgt dat het niet meer gebeurt."

Fijn, dus afwachten of het "engineering team" dit oplost. Ik was benieuwd of meer mensen dit probleem ervaren.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ja, andere mensen ervaren dit probleem ook. Dat word in je gesprek bevestigd door de medewerker.

Wat wil je precies bereiken met dit topic?

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickyNick
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-06 14:30
DaWizza schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 14:54:
Ja, andere mensen ervaren dit probleem ook. Dat word in je gesprek bevestigd door de medewerker.

Wat wil je precies bereiken met dit topic?
Ervaringen delen hoe Microsoft hiermee omgaat en of er nog nieuws hierover wordt gedeeld wanneer dit is opgelost. Wellicht ook wel goed voor andere mensen met MS account dat je primaire email account van de een op andere dag onbruikbaar kan worden gemaakt.