Carplay dongle, bomen bos...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-07 12:10
Ik zoek een goede dongle om Carplay draadloos te maken maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Gezocht bij Coolblue, Bol.com, Ali en vele andere webwinkels. Je vindt ze van 50 tot 150 euro, maar waar doe je verstandig aan?

Belangrijk is dat hij goed overweg kan met twee telefoons én dat hij USB-C output heeft. Liefst zonder adapter maar dat is geen dealbreaker.

Wie helpt mij verder? Budget heb ik niet echt, ik wil gewoon iets goeds. Zal gebruikt worden met twee iPhones, 15 en 16 en een Volvo V60.

[ Voor 12% gewijzigd door havana op 19-06-2025 07:55 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:34

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04
Ik heb bij Ali een carlinkit mini 5 gekocht, works like a charm. Ze hebben veel modellen dus ook vast wel met usb-c output(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Carlinkit besteld via de bovenstaande link. Werkt tot dusver prima, wel pas met 1 telefoon. Mn vrouw moet m nog even instellen, maar die rijdt zelden.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:10
Ik heb verschillende gehad op mijn Volvo C40. Je bent altijd je tweede scherm kwijt (in mijn geval dus de kaart op het dashboard) en de vertraging bij bellen en muziek skippen is er altijd. Uiteindelijk gewoon een kabeltje neergelegd. Maar als je dan mijn mening vraagt welke het beste was met deze nadelen? CarLinkit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafmol
  • Laatst online: 22:04
Archie_T schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 22:04:
Ik heb verschillende gehad op mijn Volvo C40. Je bent altijd je tweede scherm kwijt (in mijn geval dus de kaart op het dashboard) en de vertraging bij bellen en muziek skippen is er altijd. Uiteindelijk gewoon een kabeltje neergelegd. Maar als je dan mijn mening vraagt welke het beste was met deze nadelen? CarLinkit
Gek genoeg is het in onze qashqai uit 2019 dus net andersom: met usb kabel alleen maar gedoe sinds een tijd (oude iOS versies hadden geen issue, dus ws iets met compatibiliteit tussen iOS en Nissan hard/firmware die niet meer echt up to date was) maar de draadloze dongle werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

havana schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 22:00:
Carlinkit besteld via de bovenstaande link. Werkt tot dusver prima, wel pas met 1 telefoon. Mn vrouw moet m nog even instellen, maar die rijdt zelden.
En als je dan samen in de auto stapt altijd een loterij welke telefoon ie pakt?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:22
EWK schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 22:18:
[...]

En als je dan samen in de auto stapt altijd een loterij welke telefoon ie pakt?
Dat houdt het een beetje spannend bij het instappen en weg rijden. >:)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Inmiddels de telefoon van mijn vrouw ook gekoppeld.

Als je samen instapt krijg je een keuzescherm en moet je aanklikken welke je wil. Doe je niks, pakt ie de laatstgekozen.

Even getest, mijn heads-up werkt gewoon via Carplay. Maar dat gebruik ik nooit, want ik navigeer altijd via de ingebouwde Google. Dat is m.b.t. de hybride aandrijflijn ook handiger, want dan zet hij de accu zo in dat ie leeg is bij aankomst.

[ Voor 43% gewijzigd door havana op 26-06-2025 16:00 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-07 12:03

ThunderNet

Flits!

havana schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 07:55:
Ik zoek een goede dongle om Carplay draadloos te maken maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Gezocht bij Coolblue, Bol.com, Ali en vele andere webwinkels. Je vindt ze van 50 tot 150 euro, maar waar doe je verstandig aan?

Belangrijk is dat hij goed overweg kan met twee telefoons én dat hij USB-C output heeft. Liefst zonder adapter maar dat is geen dealbreaker.

Wie helpt mij verder? Budget heb ik niet echt, ik wil gewoon iets goeds. Zal gebruikt worden met twee iPhones, 15 en 16 en een Volvo V60.
https://www.aawireless.io...wo-premieres-on-indiegogo

Ik heb de non-plus (alleen android, aangezien mijn auto al carplay wireless heeft), bevalt prima tot nu toe! (En Nederlands bedrijf).

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 17:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

ThunderNet schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:59:
[...]

https://www.aawireless.io...wo-premieres-on-indiegogo

Ik heb de non-plus (alleen android, aangezien mijn auto al carplay wireless heeft), bevalt prima tot nu toe! (En Nederlands bedrijf).
Alleen nog niet te koop (de early adopter verkoop via indigogo is al uitverkocht zo te zien)?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1