De bovenstaande informatie is niet geloofwaardig te noemen. Er mogen dan ook geen rechten aan ontleend worden.
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Dat kan toch niet in het geval hij hem al heeft gesaved,..Op maandag 17 september 2001 14:29 schreef MRic3 het volgende:
misschien met een hele tijd undo te doen... als je het niet hebt afgesloten het document...
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
dus als je saved,
dan haalt hij meteen de hele undo history meteen weg?
wazig
=k weet dat de kans klein is=
De bovenstaande informatie is niet geloofwaardig te noemen. Er mogen dan ook geen rechten aan ontleend worden.
Dat weet ik NIET zeker,... dat denk IKOp maandag 17 september 2001 14:34 schreef MRic3 het volgende:
eg nie????
dus als je saved,
dan haalt hij meteen de hele undo history meteen weg?
wazig![]()
![]()
Microsoft design
Misschien nog andere mensen met tipzz?
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ja kijk dat bedoelde ikOp maandag 17 september 2001 14:38 schreef XiQ het volgende:
t is niet zow dat als je saved dat dan je hele undo history weg is maar t is wel zow dat als je een 2e over de 1e heen opslaat, en je de eerste niet open hebt dat dr dan niet zo heel veel meer kan...
Verwijderd
http://www.recover4all.com/
Wat je kan doen is het 2e overgetypte document save as doen, en dan een hele tijd undo todat je het weer terug krijgt wat je wilt, de beperking is dan de undo history.
IIG niet Word afsluiten want dan ben je zeker de undo history kwijt...
Ja maar als je het document eenmaal overschreven hebt kan het niet dacht ik en dat ik ook wat ik bedoelde.Op maandag 17 september 2001 15:17 schreef MRic3 het volgende:
Heb het fff geprobeerd maar het kan wel als het gesaved is.
Wat je kan doen is het 2e overgetypte document save as doen, en dan een hele tijd undo todat je het weer terug krijgt wat je wilt, de beperking is dan de undo history.
IIG niet Word afsluiten want dan ben je zeker de undo history kwijt...