BelSimpel neemt ongewenst contact op na review

Pagina: 1
Acties:
  • 746 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
Het valt me op dat BelSimpel — tegen mijn uitdrukkelijke wensen in — contact met me opneemt via de Berichtenfunctie op Tweakers.net naar aanleiding van een winkelbeoordeling die ik had geplaatst.

Bij het publiceren van mijn beoordeling gisteren heb ik uitdrukkelijk niet de optie aangevinkt die zegt dat ze contact met mij op mogen nemen n.a.v. de beoordeling. Maar ik kreeg gisteren bijna direct, en vanochtend wéér een bericht van ze op deze website.

Ik vraag me nu af of dit wel de bedoeling is; is dit een fout van BelSimpel of van hoe het vinkje gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@BenOK Kan jij hier eens induiken? Is dit een bug dat Belsimpel toch contact kan opnemen ondanks het ontbreken van het vinkje? Of kiezen ze voor een andere weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gezien de reviews ook nooit echt anoniem zijn hier, zal BelSimpel wellicht een DM gestuurd hebben buiten de Pricewatch om dus? Wat houdt een bedrijf dan tegen om toch contact op te nemen met iemand, ook al geef je aan geen contact te willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenOK
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 09:50

BenOK

Pricewatch Support
Hmmm, bedankt voor het delen. Ik ga erachteraan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BenOK
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 09:50

BenOK

Pricewatch Support
Het was even zoeken. Blijkbaar beschikken we helaas niet over de functionaliteit om gebruikers of shops te ontzeggen van het versturen van DM's.

Die checkbox zorgt er alleen voor dat de 'stuur privébericht'-link onzichtbaar wordt voor de winkel.

Dat gezegd hebbende: we hebben wel een ticket aangemaakt om duidelijker te maken dat een gebruiker geen contact wil als de checkbox is aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
Dank je wel voor het uitzoeken! Fijn dat dit nu duidelijk is, en de extra mededeling lijkt me een goede oplossing.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.