Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egorsilin
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 04-07 15:58
Goedemorgen tweakers community,

Ik heb een probleem en ik hoop dat ik jullie mij meer uitleg of verduidelijking.
Het zit zo: Ik heb jaren geleden een PSN account aangemaakt voor mijn playstation 4. Dat account heb ik in Nederland gemaakt. Via dat account heb ik ook diverse aankopen gedaan, zoals spelletjes, uitbreidingen en Playstation + abonnement. Ik heb betalingen gedaan met IDEAL (wat dus gewoon nederlandse betaalmethode is).
Nu ben ik dat account kwijt, omdat ik niet meer kan inloggen met mijn email adres. Het email adres is namelijk verwijderd door Ziggo, omdat ik daar geen klant meer ben (begrijpelijk ook). Toen ik contact opnam met Playstation CS in Nederland gaven zij mij aan dat het account gekoppeld is aan de VS regio...

Weet een van jullie wat hier aan de hand is? Ben ik gehacked? Of is er wat anders aan de hand. Ik vind het namelijk heel bijzonder dat mijn nederlands account (waar tevens ook jaren geleden support vanuit Playstation is geleverd) nu opeens in Amerika rondhangt en dat ik nu daar contact mee moet zoeken. Het naarste is wel dat ze in Amerika de aankopen voor dat account niet kunnen verifiëren en dat ik hierdoor mijn account niet terug kan krijgen.

Alvast bedankt voor jullie hulp en/of ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:45
Als het een @ziggo.nl adres is zou je kunnen vragen aan een kennis die nog bij Ziggo zit om te kijken of het adres nog beschikbaar is. Is het een adres van een van de voorlopers dan werkt dat natuurrijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egorsilin
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 04-07 15:58
Het was een @home email adres en die is helaas niet meer beschikbaar. Ik heb daar wel contact over gehad met Ziggo, maar die gaven aan dat die al verwijderd is. Ik heb ze wel gevraagd om een rectificatie te schrijven dat het inderdaad verwijderd is, zodat ik dat kan gebruiken om mijn account terug te krijgen. Dat hebben ze gelukkig gedaan, maar tot nu toe heeft het niet geholpen.
Ik vind het echt een bijzondere situatie, want ik heb wel mijn psn account nodig om in te kunnen loggen op mijn Ubisoft account (die hetzelfde probleem heeft). Helaas is Ubisoft helemaal niet meewerkend omtrent het terug krijgen van je account...