Beste tweakers ik ben in het bezit van een hyundai i40 uit 2012 met 213000km op de teller. Nu is de koppeling versleten/kapot, reparatie kosten 1000e. Er zit in de achterklep ook een barst die er al een tijd zit evt reparatiekosten zijn 800e. Ik ben gisteren naar de garage geweest om te checken of er meer dingetjes aan zitten te komen en dat zijn remblokken en schijven voor en de accu is slecht.
De inruilwaarde schat ik in tussen de 1500-2000e.
Wanneer we alleen de koppeling nu laten repareren en de schiven bij een apk of volgende kleine beurt dan komen we weer 2-3 jr vooruit denk ik.
Nu zijn we aan het overwegen om de auto te laten repareren of een vervanger aan te schaffen (station, 90k-100k op de teller) we hebben wel spaargeld maar zitten niet echt op de uitgave te wachten.
Hoe zouden jullie hierover denken, repareren of andere auto aanschaffen?
De inruilwaarde schat ik in tussen de 1500-2000e.
Wanneer we alleen de koppeling nu laten repareren en de schiven bij een apk of volgende kleine beurt dan komen we weer 2-3 jr vooruit denk ik.
Nu zijn we aan het overwegen om de auto te laten repareren of een vervanger aan te schaffen (station, 90k-100k op de teller) we hebben wel spaargeld maar zitten niet echt op de uitgave te wachten.
Hoe zouden jullie hierover denken, repareren of andere auto aanschaffen?