Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTVOrienator
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 18-06 18:19
Ik zoek een toptelefoon voor gamen en foto's. *O*

Ik zoek een? Android telefoon
Vul hier in welk apparaat je zoekt. Geen specifiek merk.

Wat is je budget? 500 - 1000
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mag ook wat meer zijn.

[i]Wat wil je er precies mee doen?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te gamen zoals mobile games maar ook wil ik graag League of legends weer op de mobiel doen maar mijn s22 kreeg dat niet geregeld. Goede fotos en videos maken van mijn dochtertje.

Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen?
S22 maar die is kapot gegaan.

Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Nee

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung S lijn 25
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Niet exact omdat game telefoons vaak slechte camera hebben.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke goed zijn voor een betaalbare prijs.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Als ik nog meer informatie moet geven hoor ik het graag. Dankjewel voor de moeite.

[ Voor 38% gewijzigd door TTVOrienator op 17-06-2025 16:05 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke goed zijn voor een betaalbare prijs is nogal een algemene vraag. Daar kunnen we niet zoveel mee want wat "goed" is en "betaalbaar", is heel erg persoonlijk. Geef aan welke specifieke vragen je nog hebt, want uiteindelijk moet je zelf de keuze maken en kunnen wij slechts helpen bij specifieke zaken die voor jou nog onduidelijk zijn.

Vul daarom aub je topicstart even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTVOrienator
Een goede avond,

Zoals eerder aangegeven ligt mijn budget tussen de 500 en 1000 euro. Ik ben op zoek naar een smartphone die binnen dit budget valt en goed aansluit bij mijn specifieke wensen.

Mocht het hoger uitvallen wil ik dat zeker in overweging nemen.

Ik gebruik mijn telefoon regelmatig om te gamen. Daarbij gaat het om spellen zoals League of Legends: Wild Rift – wat grafisch behoorlijk intensief is, maar niet zo zwaar als bijvoorbeeld Call of Duty Mobile. Ik zoek daarom een toestel met goede prestaties, een krachtig scherm en voldoende werkgeheugen, zodat ik soepel en zonder haperingen kan spelen.

Daarnaast hecht ik veel waarde aan de camera. Ik ben op zoek naar een telefoon met een uitstekende fotokwaliteit – foto's moeten scherp, gedetailleerd en helder zijn, ook bij minder ideale lichtomstandigheden.

Zouden jullie mij kunnen adviseren welke toestellen hier het beste op aansluiten binnen mijn budget?

Alvast hartelijk dank voor uw hulp en advies! Moet ik dit ook in mijn topic zetten? Zou mij titel eventueel angepast kunnen worden. Heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-06 13:42
Ik zou je naar de BBG verwijzen: Best Buy Guide: De beste high-end smartphones

Daar sprint de Realme GT 7 Pro uit die ook een SD Elite chip heeft als in de Samsung S25 Ultra en Xiaomi 15 Ultra, maar ongeveer de helft kost:
uitvoering: Realme GT 7 Pro 256GB Grijs
review: Realme GT 7 Pro - Blinkt uit in meer dan prijs alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTVOrienator
Dankjewel! Ik ga hier zeker naar kijken! Heel erg bedankt.