Voor in de tuin hebben we naar enkele decoratieve lampjes gekeken op o.a. een welbekende chinece webshop.
Dit zijn allemaal solar items, waarbij de lampjes pas gaan branden als het donker is. Overdag 8-10h opladen.
Nu heeft dat in de zomer dan weinig zin, omdat de lampjes dan te laat aangaan en in de winter zullen ze hoogstwaarschijnlijk niet genoeg opladen en ook niet de juiste periode kunnen overbruggen.
Echter zie ik bij 1 lampje* dat er een enkele 1.2V batterij inzit (oplaadbare AA?)
Bij een andere vergelijkbare lampje* zit een enkele 3.7V 1200mAh AA batterij in.
dit is een linkje naar de 2e
Je hebt ze ook voor kerstverlichting, waarbij je enkele vervangers op 1 trafo hebt.
https://www.123led.nl/Ker...terijvervanger-p3933.html
Meestal
* Ik zeg lampje, maar is dus een kleine ledsnoer
Zou een moderator mijn typo in de titel kunnen oplossen?
Dit zijn allemaal solar items, waarbij de lampjes pas gaan branden als het donker is. Overdag 8-10h opladen.
Nu heeft dat in de zomer dan weinig zin, omdat de lampjes dan te laat aangaan en in de winter zullen ze hoogstwaarschijnlijk niet genoeg opladen en ook niet de juiste periode kunnen overbruggen.
Echter zie ik bij 1 lampje* dat er een enkele 1.2V batterij inzit (oplaadbare AA?)
Bij een andere vergelijkbare lampje* zit een enkele 3.7V 1200mAh AA batterij in.
dit is een linkje naar de 2e
Kan je hiervoor een standaard batterijvervanger voor gebruiken? Meestal is dit 3V of 4.5V (waarbij er een of meer dummy geleiders gebruikt worden)Specificaties van het product:
Materiaal: Metaal
Zonnepaneel: 5 V, 200 mA
Batterij: 3,7 V 1200 mAh AA Ni-MH
Led-lichtbron: 90 warmwitte snelknipperende zilveren lichtlijnen 60 cm + heldere warmwitte lichten
Je hebt ze ook voor kerstverlichting, waarbij je enkele vervangers op 1 trafo hebt.
https://www.123led.nl/Ker...terijvervanger-p3933.html
Meestal
* Ik zeg lampje, maar is dus een kleine ledsnoer
Zou een moderator mijn typo in de titel kunnen oplossen?
The more I learn, the less I know, I just realised