Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
Verwijderd
Daarvoor kun je de PLIP driver in de kernel gebruiken, alleen denk ik niet dat de Linux bak dan met Windows kan interfacen... misschien werkt kweken ofzo wel maar voor bijv. filesharing moet je denk ik samba over je parallelle poort laten lopen ofzo. Het klinkt allemaal vrij ingewikkeld wat ik nu hier loop te vertellen, maar ik denk dat het wel meevalt als je tenminste genoeg tijd ervoor hebt. Kijk eens in de kernel documentatie bij PLIP. Ik heb het zelf nog nooit geprobeert maar de PLIP driver zit al sinds ik me kan herrinneren in de kernel dus hij zal wel werken
veel suc6 ermee
Ik hoop dat jullie me vergeven dat ik dit topic weer omhoog heb gehaald.
Maar ik zit dus met het volgende probleem:
Mijn linuxbak zegt op dit commando:
En dat is het dan.
Op mijn windows 95 bak wil ik de service NetBIOS over TCP/IP aanzetten maar die kan niet aan omdat hij grijs is. Wie weet hoe ik dat kan oplossen?
Maar ik zit dus met het volgende probleem:
Mijn linuxbak zegt op dit commando:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Router:/dev# ifconfig plip0 Router pointopoint Jaco arp up SIOCSIFADDR: No such device plip0: unknown interface: No such device SIOCSIFDSTADDR: No such device plip0: unknown interface: No such device plip0: unknown interface: No such device plip0: unknown interface: No such device |
En dat is het dan.
Op mijn windows 95 bak wil ik de service NetBIOS over TCP/IP aanzetten maar die kan niet aan omdat hij grijs is. Wie weet hoe ik dat kan oplossen?
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!