printen met Dell 2130cn in windows 11

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris.baerts
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 14:14
Heb Windows 11 op mijn laptop van het werk. Ik probeer mijn kleuren laser netwerkprinter (Dell 2130cn) te installeren. Windows 11 vindt de driver en installeert de printer. Hij is geconnecteerd, want ik zie bij "apparaten" dat hij aangeeft "toner low". So far, so good. Maar ik kan niet printen. Zelfs geen testpagina afdrukken. In plaats van te printen open hij een schermpje om de printtaak op te slaan als pdf. Dat doet hij wnneer ik een pdf wil printen vanuit Acrobat Reader, maar eveneens wanneer ik via in stellingen - apparaten een testpagina probeer af te drukken.

Voordien met dezelfde laptop maar met Windows 10 erop werkte de printer probleemloos. De printer geeft ook geen foutmelding. Het ligt aan de nieuwe software Windows 11.

Wat kan ik doen? Andere driver proberen? Of ...?

Alvast bedankt voor de hulp.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:53

franssie

Save the albatross

Mijn vriendin had dat ook, laptop was dichtgetimmerd door IT van haar werk waardoor printen buiten de eigen printers niet kon. Uiteindelijk hebben ze het toegestaan omdat ze ambulant werkt dus erg weinig op kantoor is, en ze inderdaad niet willen dat ze vertrouwelijke informatie naar prive moet sturen om te kunnen printen. Dus vraag het na bij je it support.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris.baerts
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 14:14
Ik ga het vragen. maar ik heb wel gewoon administrator rechten. De laptop herkent de printer ook en ik heb hem geïnstalleerd. Bij apparaten - printers zie ik hem gewoon staan, en kan ik zelfs zien dat de toner low is. Maar hij drukt gewoon niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:26

nelizmastr

Goed wies kapot

Installeer eens de drivers van Dell en niet wat Windows zelf installeert. Werkt ‘t dan wel?

I reject your reality and substitute my own