Aanschaf nieuwe tv. Zijn er dingen die ik mis.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noras
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 22:18
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
TV om vooral tv netflix en series te kijken.

Wat is je budget?
1500-2000 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral voor tv series en films.

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung S90D 83 Inch deze kost 1749,- Ik heb nog nergens iets gevonden voor dezelfde prijs die hierbij in de buurt komt. Ik snap eigenlijk niet dat hij zo ''goedkoop'' is vergelen bv met de LG c4 die bv 2500 is voor 83 inch. Ik zou wel die op 77 kunnen nemen voor ongeveer dezelfde prijs.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Heeft er iemand ervaring met de Woled panel van de s90D ik weet dat ze normaal qdoled zijn maar de 83 inch is altijd woled de 77 alleen buitenlands model en 65 inch is een loterij. Zijn er nog andere vergelijkbare modellen die eventueel aan te raden zijn voor deze prijs.

Marco.

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Je doelt op uitvoering: Samsung S90D 83" Zwart en dan de aanbieding van 'Elektro Deals' via het BOL platform.

Hij kost €1749 omdat het een dozenschuiver is met een schimmige eigen website en bijbehorende reviews. Ik zou hier persoonlijk niet een dure TV bestellen: verhoogde kans dat er iets mis gaat, mogelijk een Oost-Europees model, twijfelachtige garantie en überhaupt twijfels over voortbestaan bedrijf.

Plasmavisie, ook een grijze import verkoper, vraagt €2098 voor dezelfde TV.

Let erop dat de pricewatch niet altijd aansluit bij wat je ontvangt: Plasmavisie en Art Electronic adverteren soms met Benelux toestellen maar zeggen in hun voorwaarden ook een ander model te mogen leveren. Ze staan erom bekend vrijwel alleen maar buitenlandse modellen te leveren. Ik heb geen ervaring met hoe Samsung en/of CE-Repair omgaan met buitenlandse Samsung TVs, dus daar durf ik geen uitspraken over te doen. LG kan er in ieder geval wél moeilijk over doen.

Desalniettemin is €1749 een ongekend lage prijs voor een 83" OLED. ALS je al via Bol bij Elektrodeals durft te bestellen dan zou ik het doen met creditcard of achteraf betalen. Zorg in ieder geval voor enige vorm van kopersbescherming.. ik vind het er maar onbetrouwbaar uitzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 16:16
Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |