Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
TV om vooral tv netflix en series te kijken.
Wat is je budget?
1500-2000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral voor tv series en films.
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung S90D 83 Inch deze kost 1749,- Ik heb nog nergens iets gevonden voor dezelfde prijs die hierbij in de buurt komt. Ik snap eigenlijk niet dat hij zo ''goedkoop'' is vergelen bv met de LG c4 die bv 2500 is voor 83 inch. Ik zou wel die op 77 kunnen nemen voor ongeveer dezelfde prijs.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Heeft er iemand ervaring met de Woled panel van de s90D ik weet dat ze normaal qdoled zijn maar de 83 inch is altijd woled de 77 alleen buitenlands model en 65 inch is een loterij. Zijn er nog andere vergelijkbare modellen die eventueel aan te raden zijn voor deze prijs.
Marco.
Ik zoek een?
TV om vooral tv netflix en series te kijken.
Wat is je budget?
1500-2000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral voor tv series en films.
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung S90D 83 Inch deze kost 1749,- Ik heb nog nergens iets gevonden voor dezelfde prijs die hierbij in de buurt komt. Ik snap eigenlijk niet dat hij zo ''goedkoop'' is vergelen bv met de LG c4 die bv 2500 is voor 83 inch. Ik zou wel die op 77 kunnen nemen voor ongeveer dezelfde prijs.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Heeft er iemand ervaring met de Woled panel van de s90D ik weet dat ze normaal qdoled zijn maar de 83 inch is altijd woled de 77 alleen buitenlands model en 65 inch is een loterij. Zijn er nog andere vergelijkbare modellen die eventueel aan te raden zijn voor deze prijs.
Marco.