Switches huren?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Hai,

Ik zoek een verhuurder van netwerkcomponenten die switches verhuurt. Ik ben op zoek naar:

3x 3com superstack 24 poorts switches
(of Intel variant)
2x Matrixkabel om ze onderling te connecten

En dat voor een dag of 3.

Weten jullie een goede verhuurder qua:
prijs/kwaliteit/ervaringen?

Let me know,

Verwijderd

Neem ff contact op met wat lui van die lanparty's die weten dat wel... Bijv. www.drome.nl :)

suc6

edit:

typo verwijderd

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Hmm, die worden gesponsored door Intel.
Ik wil dus echt huren.

Anyone else ?

Verwijderd

Klop eens aan bij een willekeurige automatiseerder bij jouw in de buurt, wellicht kan je daar huren.

Overigens denk ik dat huren van 2 stackable en een matrix switch errug moeilijk te vinden zal zijn.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Hoezo? Ik ben niet zo thuis in 3com producten, maar ik wil dus gewoon 3 (merk/kwaliteit) switches, die ik onderling kan koppelen (niet via UTP).

Verwijderd

Probeer Kender Thijsen eens. Kweet niet of ze de switchen verhuren, maar wie nie waag die nie wint.

http://www.kenderthijssen.nl

S6

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 22:40
Als je voor lanparty's gebruikt gameparty.net :)

of http://www.technolink-entertainment.nl/

of natuurlijk gewoon prof. bedrijven maar das natuurlijk niet goedkoop

Verwijderd

Gameparty heeft 3com 3300 met een matrix module en matrix kabels. Die verhuren zo voor niks zolang het niet commmerciel. Effe mailtje sturen naar hun meestal kan je ze wel lenen.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
K ga ik ff checken.
Ik wil nl NIET dat er vreemden rondlopen op deze LAN-PArty=Invited only. Ik had al gelezen dat gameparty veel verzorgde maar ik tweifel een beetje aan hun voorwaarden.

Hmm, mailtje naar gameparty is weg.
Kan altijd vragen toch ?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

jij wil dus voor ongeveer 70 man een lanparty organiseren en die is dan invite only? hmmm veel vrienden heb je dan :)
maar ff zonder gein, volgens mij is dat best wel prijzig om die dingen te huren. gameparty is gratis en dan loopt er mischien 1 of 2 mannetjes van hun op je lan.. boeiend die kan je toch wel in de gaten houden? (alsof die onbetrouwbaar zijn maar dat terzijde)

blup

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Heb je wel een beetje gelijk in, maar:

Zelf hebben we SYSOPS zat..Alle kennis is in huis. Alleen de infra ontbreekt nog.

Kijk eens op nl.squads.nl wat ik bedoel (no spam intended)
Het is min of meer altijd dezelfde groep. En men is er gewoon een beetje oncomfortabel bij, als er vreemden lopen.
Verder is alles strak georganiseerd ('snachts bewaking, noodstroom aggregraat, cafe :) )

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm het klinkt alsof het vaker gebeurt zo'n lan... kan je dan niet gewoon met z'n alle die switches kopen en dan gewoon de kosten delen? heb je ook geen gezeur telkens ;)

oh en ik bedenk net trouwens dat gameparty alleen maar op die lans willen zin waar ze hun apparatuur aan leveren om er voor te zorgen dat ze niet gejat worden... die dingen zijn nl toch best prijzig ;) en kom op 1 mannetje van gameparty is toch niet zo erg? die geef je een kan bier en een playboy en die is UREN zoet! ;)

blup

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb ze hier liggen maar ik mag ze niet uitlenen. M'n collega ziet dat niet zo zitten dus, jammer........
Ik zou toch eens proberen om IT bedrijven af te gaan. Als je ze een beetje sponsoring aanbied kom je vaak een heel eind.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

Verwijderd

Gameparty crew hoeft NIET aanwezig te zijn op je lan hoor.
Je kan ze gewoon ophalen in NB effe een legitimatie bewijs laten zien en je krijgt ze zo mee. :) GPN crew gaat alleen naar lans toe waar duren dingen naartoe moeten zoals fiber, 3com 3900, Corebuilder , Servers enz.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Dat zou kewl zijn. Ik heb ze net gemailed.

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 23:24

bennierex

Pilot_Z

Ik ben bezig in de kerstvakantie een lan voor een man of 30 te organiseren, ook alleen bekenden, maar zou ik ook een kans maken om een 24 poorts switchje te lenen cq huren bij bijvoorbeeld gameparty.net ??

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Nou, ik ben in overleg. Ik laat het jullie weten...

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

okiedokie... tnx

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Is niks geworden, Gameparty wil van ALLE deelnemers een inschrijving, waarbij je dus persoonlijke details moet prijsgeven. Dat zien de meesten niet zitten..shit

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

DAMN... najah, tnx anyway
Pagina: 1