Ik ben een tijdje geleden aan het testen geweest met diverse Call Recorder apps op mijn Android 14 Ulefone Armor mini 20. Ik installeerde een app en wanneer deze niet het gewenste resultaat gaf verwijderde ik deze weer. Op een gegeven moment had ik er eentje die werkte.
Nu wil ik de instellingen bekijken (standaard opnemen ipv manual), maar ik kan op geen enkele manier de app terugvinden. Recent Apps - Installed Apps - Apps met rechten op overlay, Manage Apps in de Playstore, nergens staat iets van een call recorder app. Wat ik nu van plan ben is om de App nogmaals te installeren in de hoop dat ik dan wel instellingen kan aanpassen.De enige informatie die ik heb is de icoontjes die verschijnen als de telefoon wordt opgenomen (dus niet als ik nog een kiestoon heb).
Dit zijn de icoontjes:
:strip_exif()/f/image/FqZkRbUALW63OZKeNxbqXb21.png?f=user_large)
Heeft iemand enig idee welke App dit is?
Nu wil ik de instellingen bekijken (standaard opnemen ipv manual), maar ik kan op geen enkele manier de app terugvinden. Recent Apps - Installed Apps - Apps met rechten op overlay, Manage Apps in de Playstore, nergens staat iets van een call recorder app. Wat ik nu van plan ben is om de App nogmaals te installeren in de hoop dat ik dan wel instellingen kan aanpassen.De enige informatie die ik heb is de icoontjes die verschijnen als de telefoon wordt opgenomen (dus niet als ik nog een kiestoon heb).
Dit zijn de icoontjes:
:strip_exif()/f/image/FqZkRbUALW63OZKeNxbqXb21.png?f=user_large)
Heeft iemand enig idee welke App dit is?
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)