Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 13:06
Ik ben een tijdje geleden aan het testen geweest met diverse Call Recorder apps op mijn Android 14 Ulefone Armor mini 20. Ik installeerde een app en wanneer deze niet het gewenste resultaat gaf verwijderde ik deze weer. Op een gegeven moment had ik er eentje die werkte.

Nu wil ik de instellingen bekijken (standaard opnemen ipv manual), maar ik kan op geen enkele manier de app terugvinden. Recent Apps - Installed Apps - Apps met rechten op overlay, Manage Apps in de Playstore, nergens staat iets van een call recorder app. Wat ik nu van plan ben is om de App nogmaals te installeren in de hoop dat ik dan wel instellingen kan aanpassen.De enige informatie die ik heb is de icoontjes die verschijnen als de telefoon wordt opgenomen (dus niet als ik nog een kiestoon heb).
Dit zijn de icoontjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8WNLlRvoXevfDtD8rByPbn3tF_w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/FqZkRbUALW63OZKeNxbqXb21.png?f=user_large

Heeft iemand enig idee welke App dit is?

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je via de playstore niet je "apps en apparaat beheren" selecteren? Daar zou de app ook tussen moeten staan om daarna te verwijderen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-09 14:11
Wellicht in Accesbility settings? Daar zitten vaak apps die extra permissies hebben.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
Outerspace schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:53:
Kan je via de playstore niet je "apps en apparaat beheren" selecteren? Daar zou de app ook tussen moeten staan om daarna te verwijderen :)
Goeie, vergeten te vermelden. Dat heb ik inderdaad ook gecontroleerd. Toegevoegd aan topicomschrijving.
Christoxz schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:53:
Wellicht in Accesbility settings? Daar zitten vaak apps die extra permissies hebben.
Had ik niet gekeken, maar daar zie ik niets wat daar over zou kunnen gaan. Ik zou dit bij Display of bij Audio zoeken (vreemd dat daar geen Phone deel bij staat, maar goed...), maar niets.
Die extra permissions staat bij mij in de Apps sectie van de instellingen.

[ Voor 44% gewijzigd door its_Muppet op 16-06-2025 14:02 ]

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
Toch even een klein schopje. Misschien dat er nu iemand die icoontjes herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Heb je die Android App vanuit de Google Pay-Store geïnstalleerd of vanuit één van de inmiddels vele 'third-party' App stores voor Android?

Of misschien nog wel erger in dit geval: Side-Loaded middels een obscure website nadat je jezelf op je 'eigen' Android device als 'developer' hebt laten aanmerken?

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 22-06-2025 19:04 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
Will_M schreef op zondag 22 juni 2025 @ 19:02:
Heb je die Android App vanuit de Google Pay-Store geïnstalleerd of vanuit één van de inmiddels vele 'third-party' App stores voor Android?

Of misschien nog wel erger in dit geval: Side-Loaded middels een obscure website nadat je jezelf op je 'eigen' Android device als 'developer' hebt laten aanmerken?
Ik heb op deze GSM (nog) geen applicaties op een andere manier dan via de Playstore geinstalleerd, maar er is ook daar niets in de geschiedenis te vinden van een app. Terwijl ik toch meerdere call recorder apps heb geinstalleerd (en weer verwijderd).

Pagina: 1