The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
Kijk ff in de mappen lijst van Outlook.
Als je klikt op "Mailbox - NAAM - Outlook Vandaag" komt er een lijstje tevoorschijn met mappen. Klik hier de calender aan. Als hier je afspraken wel bij staan is je verwijzing in de knoppen balk verkeerd. Rechter muis op de calender en toevoegen aan Outlook balk. Andere verwijzing weg halen.
Als je klikt op "Mailbox - NAAM - Outlook Vandaag" komt er een lijstje tevoorschijn met mappen. Klik hier de calender aan. Als hier je afspraken wel bij staan is je verwijzing in de knoppen balk verkeerd. Rechter muis op de calender en toevoegen aan Outlook balk. Andere verwijzing weg halen.
Nee, dat is 't ook niet. Ik snap er echt niets van. Als ik de optie instel om in de maand-weergave (boven de todo's) alle dagen met afspraken vet te drukken, geeft íe ook inderdaad alleen de dagen met een afspraak aan. Heeft er nog iemand een idee, of wordt dit een nieuwe installatie voor mij?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Laat maar, ik ben d'r al achter. Ik had een filter aanstaan op mijn agenda, waardoor alleen afspraken met een bepaalde naam werden weergegeven, en daar had ik er maar 1 van. Alleen laat outlook NERGENS zien dat je een filter aan hebt staan, pas een paar niveaus diep kon ik dat vinden.