Presenter/klikker voor MacBook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:01

woutur

Klauwtjes uit!

Topicstarter
Ik presenteer wel eens wat en ik heb op zich een Ali presenter/klikker maar vind het vervelend om de USB-a via een verloopstuk in mijn MacBook Pro te steken. Het liefst heb ik een bluetooth klikker, waarbij het gewoon aanzetten en gaan is. De presenter heb ik graag met een (virtuele) laserpointer en een mogelijkheid om uit te vergroten (lens). Dat is dus via software. Ik ben een Satechi R1 of R2 tegengekomen maar kan met geen mogelijkheid erachter komen wat die allemaal ondersteunen. Heeft er iemand een tip of weten ze meer van genoemde modellen?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:02

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Logitech Spotlight al bekeken?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Volgens mij staat alle informatie gewoon op de website van Satechi? De R1 is een bluetooth presentatie remote met laser pointer. De R2 is een bluetooth multimedia remote.

Een remote die aan je eisen voldoet is de Logitech Spotlight. Deze verbind zowel bluetooth als een 2.4 GHz USB-A dongle (en laad op via USB-C), heeft een virtuele laser pointer en vergrootglas.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 16:09
Spotlight is zoals @Orion84 aanhaalt de beste optie. Ik gebruik m al jaren zonder dongle. Twee knopjes indrukken en via BT verbinden. Ik wissel continue tussen iPad / macBook om te presenteren en dit is echt ideaal. Het vergroten en de laserpointer heb ik initieel gebruikt maar ook snel weer achterwege gelaten. Die opties werken niet op een iPad.

This space intentionally left blank.