Heb sinds kort volgende probleem.
Wanneer ik iets download naar mijn NAS QNAP TS-332X van het internet start de download zeer snel ( 100 Mb/s ) maar daalt na een paar seconden naar 5 Mb/s gaat soms een beetje terug sneller maar haalt nooit de max snelheid niet meer.
Maakt niet uit van welke site ik download overal daalt de snelheid.
Wanneer ik bestanden overzet van mijn laptop naar de NAS of omgekeerd blijft de snelheid constant op +- 103 Mb/sec ook streamen naar de nvidia shield gaat zonder problemen.
Wanneer ik met een andere laptop download doet zich hetzelfde probleem voor.
Ondertussen heb ik volgende dingen reeds geprobeerd.
Rechtstreeks downloaden naar de laptop - snelheid blijft constant rond de 100 Mb/sec
Nieuwe NAS + HDD - zelfde probleem wat toch wel heel erg vreemd is ( ondertussen geretourneerd )
Nieuwe netwerk kabels
Andere switch
Niets blijkt te helpen.
Iemand nog een idee ?
Wanneer ik iets download naar mijn NAS QNAP TS-332X van het internet start de download zeer snel ( 100 Mb/s ) maar daalt na een paar seconden naar 5 Mb/s gaat soms een beetje terug sneller maar haalt nooit de max snelheid niet meer.
Maakt niet uit van welke site ik download overal daalt de snelheid.
Wanneer ik bestanden overzet van mijn laptop naar de NAS of omgekeerd blijft de snelheid constant op +- 103 Mb/sec ook streamen naar de nvidia shield gaat zonder problemen.
Wanneer ik met een andere laptop download doet zich hetzelfde probleem voor.
Ondertussen heb ik volgende dingen reeds geprobeerd.
Rechtstreeks downloaden naar de laptop - snelheid blijft constant rond de 100 Mb/sec
Nieuwe NAS + HDD - zelfde probleem wat toch wel heel erg vreemd is ( ondertussen geretourneerd )
Nieuwe netwerk kabels
Andere switch
Niets blijkt te helpen.
Iemand nog een idee ?