De P4 heb ik laten waaien vanwege de slechte prestaties t.o.v de athlon verder kan ik nergens een socket 478 met rambus vinden dus dan vind ik het al helemaal niks...
Hoe bedoel je, socket 478 met rambus? Heb je het nu over die bundel die Intel een tijd geleden had met een P4 en Rambus geheugen erbij? Die actie is allang verlopen, die was al verlopen voordat de socket 478 versie er was.
Maarre, zelf zou ik niet echt een AMD willen vanwege de risico's. Eentje daarvan is dat de core zeer zwak van constructie is waardoor je die snel kan breken en nu ook nog eens de afwezigheid van een thermische beveiliging, ik heb al eens gehad dat een haakje van de socket afbrak en dat de koeler er daardoor afviel. Lullig, maar je kan er dan weinig aan doen en al helemaal geen garantie claimen, dus dan ben je uiteindelijk verplicht om een nieuwe CPU te kopen, plus als je pech hebt een nieuw moederbord. Uiteindelijk is Intel dan wel goedkoper... Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat mensen voor AMD kiezen hoor, want de snelheid ligt wel hoger per kloktik in vergelijking met Intel en de prijs blijft interessant, tenminste, zolang je dus geen pech hebt (laat bijvoorbeeld de koeler door de winkel erop zetten, als zij de processr kraken, kunnen ze zelf voor de schade opdraaien)