P4 of AMD ik heb besloten dat....

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06-2025

Lienuks

Meet People Get Connected!

Topicstarter
Na veel vragen aan jullie ben ik eruit gekomen dat ik ga voor de Athlon TB 1,4 Ghz (of misschien de MP 1,2Ghz zie daar het nut nog niet van) Met de MSI K7 MASTER met onboard scsi..en 256 DDR geheugen....kost me 1200 piek met kast en fan maar ja dan heb je ook wat...thnx!

De P4 heb ik laten waaien vanwege de slechte prestaties t.o.v de athlon verder kan ik nergens een socket 478 met rambus vinden dus dan vind ik het al helemaal niks...

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wat voor schijf ga je doen dan?

• Lienuks

Lienuks

Topicstarter
Maxtor 60GB UDMA100 scsi komt later beetje duur(schijf heb ik al btw...)

Verwijderd

lekker toch , goeie beslissing , krijg je zeker geen spijt van. 1 ding is zeker je kan je niet zo erg afgezet voelen als met een Intel :7

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 14:07 schreef Lienuks het volgende:
Maxtor 60GB UDMA100 scsi komt later beetje duur(schijf heb ik al btw...)
UDMA100 SCSI ? |:(

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 14:11 schreef DRG het volgende:

[..]

:+

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Op maandag 17 september 2001 14:11 schreef DRG het volgende:

[..]

je moet het denk ik zo lezen:

Maxtor 60GB UDMA100, scsi komt later, beetje duur(schijf heb ik al btw...)

:)

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 14:13 schreef Karel2001 het volgende:

[..]

je moet het denk ik zo lezen:

Maxtor 60GB UDMA100, scsi komt later, beetje duur(schijf heb ik al btw...)

:)
dat stond er niet :+ , we nemen tegenwoordig alles letterlijk :P

Verwijderd

Ik zou nog even wachten als ik jou was tot de nieuwe Athlon4 (Palomino) er is,deze is toch weer iets beter en komt nog dichter bij de P4 in de buurt.

• Lienuks

Lienuks

Topicstarter
Hey niet zo bijdehand he.... en btw udma 100 en scci kan best de oudere scsi controllers komen overeen met udma 100 dusse....

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Lekker nuttig topic dit - of mis ik wat :?

Verwijderd

De P4 heb ik laten waaien vanwege de slechte prestaties t.o.v de athlon verder kan ik nergens een socket 478 met rambus vinden dus dan vind ik het al helemaal niks...
Hoe bedoel je, socket 478 met rambus? Heb je het nu over die bundel die Intel een tijd geleden had met een P4 en Rambus geheugen erbij? Die actie is allang verlopen, die was al verlopen voordat de socket 478 versie er was.

Maarre, zelf zou ik niet echt een AMD willen vanwege de risico's. Eentje daarvan is dat de core zeer zwak van constructie is waardoor je die snel kan breken en nu ook nog eens de afwezigheid van een thermische beveiliging, ik heb al eens gehad dat een haakje van de socket afbrak en dat de koeler er daardoor afviel. Lullig, maar je kan er dan weinig aan doen en al helemaal geen garantie claimen, dus dan ben je uiteindelijk verplicht om een nieuwe CPU te kopen, plus als je pech hebt een nieuw moederbord. Uiteindelijk is Intel dan wel goedkoper... Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat mensen voor AMD kiezen hoor, want de snelheid ligt wel hoger per kloktik in vergelijking met Intel en de prijs blijft interessant, tenminste, zolang je dus geen pech hebt (laat bijvoorbeeld de koeler door de winkel erop zetten, als zij de processr kraken, kunnen ze zelf voor de schade opdraaien)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Mooi dat je er uit bent wat je wilt kopen, maar net als de wat-moet-ik-kopen topics heeft deze topic weinig zin :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.