Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na lange tijd ben ik weer opzoek naar een systeem waarmee ik zonder moeite op 1440p kan gamen. Meer dan gamen ga ik dan ook niet doen op dit systeem (misschien nog af en toe een brief typen). Ik ben van plan om games als Wukong/Alan Wake/Resident Evil/Call of duty te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1700 euro wil ik hier maximaal aan spenderen tenzij ik een hele grote sprong in performance kan krijgen bij een upgrade, dan ben ik wel bereid om tot 2000 euros te gaan maar liever niet
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle standaard componenten heb ik al dus die hoef ik niet appart nog te bestellen (windows heb ik ook al)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, maar de behuizing die ik heb gekozen wil ik wel echt hebben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maar mij niets uit. Het enige wat erg belangrijk is, is dat ik moeiteloos op 1440p moet kunnen gamen. Mijn voorkeur gaat uit naar 90fps maar hoger is altijd beter. Mijn tv gaat tot 120hz
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of er iets in mijn lijstje kan worden gewijzigd voor iets beters en of alles wel past/compatibel is. Wellicht hebben jullie betere suggesties.
Na lange tijd ben ik weer opzoek naar een systeem waarmee ik zonder moeite op 1440p kan gamen. Meer dan gamen ga ik dan ook niet doen op dit systeem (misschien nog af en toe een brief typen). Ik ben van plan om games als Wukong/Alan Wake/Resident Evil/Call of duty te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1700 euro wil ik hier maximaal aan spenderen tenzij ik een hele grote sprong in performance kan krijgen bij een upgrade, dan ben ik wel bereid om tot 2000 euros te gaan maar liever niet
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle standaard componenten heb ik al dus die hoef ik niet appart nog te bestellen (windows heb ik ook al)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, maar de behuizing die ik heb gekozen wil ik wel echt hebben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maar mij niets uit. Het enige wat erg belangrijk is, is dat ik moeiteloos op 1440p moet kunnen gamen. Mijn voorkeur gaat uit naar 90fps maar hoger is altijd beter. Mijn tv gaat tot 120hz
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of er iets in mijn lijstje kan worden gewijzigd voor iets beters en of alles wel past/compatibel is. Wellicht hebben jullie betere suggesties.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 192,39 | € 192,39 |
1 | Moederborden | Gigabyte B850 EAGLE WIFI6E | € 179,99 | € 179,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 9070 XT GAMING 16G OC | € 749,- | € 749,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Torrent Compact Black Solid | € 135,40 | € 135,40 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 29,25 | € 29,25 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 109,78 | € 109,78 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart | € 129,05 | € 129,05 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 118,99 | € 118,99 |
Totaal | € 1.643,85 |