Waar hebben ze die dingen ook al weer. Ik heb ze al meer ergens gezien ik weet alleen niet meer waar. Het is gewoon een kabel met een draaiknopje ertussen om de fan harder of zachter te laten gaan.
Waarom niet software matig met bijv fanspeed ??
Bestaat dat?Op maandag 17 september 2001 14:01 schreef Death het volgende:
Waarom niet software matig met bijv fanspeed ??
Die fanspeed regelaar ben ik tegengekomen bij OC-Shop geloof ik.
www.oc-shop.com
Deze waren volgens mij voor de Delta 120mm fan. Ik zou niet weten of ze ook geschikt zijn voor andere fans.
Ik ben er zelf namelijk ook naar opzoek ivm de koeling van de radiator voor mijn nieuwe waterkoeling projectje!
www.oc-shop.com
Deze waren volgens mij voor de Delta 120mm fan. Ik zou niet weten of ze ook geschikt zijn voor andere fans.
Ik ben er zelf namelijk ook naar opzoek ivm de koeling van de radiator voor mijn nieuwe waterkoeling projectje!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Fanspeed
naar MBM site gaan en link volgen
Verwijderd
Je kan zoiets heel makkelijk zelf maken en heel goedkoop. Ga gewoon naar de plaatselijke electronica boer en die heeft de onderdelen wel.
Verwijderd
welke link, ben net op de site van mbm geweest(koste ook ff zoeken), maar ik heb hem er niet tussen zien staanOp maandag 17 september 2001 14:18 schreef Death het volgende:
Fanspeed
wie kan hem posten??
Gewoon een potmetertje d'r tussen (= regelbare weerstand.) In serie zetten met je fan -> voilá! Regelbare fanspeed!
Verwijderd
Uhh,
een 5 watt draadgewonden potmeter van 10 of 25 Ohm. En in de States noemen ze die dinguh een 'Rheostat'.

een 5 watt draadgewonden potmeter van 10 of 25 Ohm. En in de States noemen ze die dinguh een 'Rheostat'.
Verwijderd
potmeter iets van 3 piek (luxe uitvoering), en een kabeltje 2,50 ofzow...
dus ik zou er geen 30 piek voor neerleggen als het zelf makkelijk te maken is..
die proggies ondersteunen (helaas) mijn delta fan niet 
ach ja
ik hou wel van een stofzuiger onder mijn bureau
ach ja
ik hou wel van een stofzuiger onder mijn bureau
Hebben ze dat ook bij de gamma?Op dinsdag 18 september 2001 16:48 schreef hioxz het volgende:
potmeter iets van 3 piek (luxe uitvoering), en een kabeltje 2,50 ofzow...
Verwijderd
alleen bij de electrozaak om de hoek ben ik bangOp dinsdag 18 september 2001 16:58 schreef marcell het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook bij de gamma?
Bij de conrad kun je ze voor een tientje halen. Heb geen link, want het zoeken op die conrad site is een ellende.
Maar ze staan in de catalogus.
Maar ze staan in de catalogus.
Pagina: 1