Dus op mijn werk kan het zijn dat ik dit of volgende jaar een nieuwe switch in een nieuw klein rack mag steken op een locatie waar je alleen aankunt met een ladder/werkplatform en om niet bij elke nieuwe patch de ladder/werkplatform te moeten nemen dacht ik, wat is een algemene wijsheid in dit geval.
Dus als voorbeeld je hebt een patch paneel waar je 24 patches op kunt maken, daarvan zijn er 18 van bekabeld (wat wel meer gebeurd in bedrijven) maar uiteindelijk gebruiken we er maar 12 van.
1. Is dan de wijsheid om deze toch te patchen maar de poort af te zetten in de switch
2. Niet patchen en moest de verbinding toch gaan gebruiken de ladder nemen en de patch maken
Dus als voorbeeld je hebt een patch paneel waar je 24 patches op kunt maken, daarvan zijn er 18 van bekabeld (wat wel meer gebeurd in bedrijven) maar uiteindelijk gebruiken we er maar 12 van.
1. Is dan de wijsheid om deze toch te patchen maar de poort af te zetten in de switch
2. Niet patchen en moest de verbinding toch gaan gebruiken de ladder nemen en de patch maken
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag