Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn huidige pc https://tweakers.net/pric...33/hp-omen-880-173nd.html gaat nu richting de 8 jaar en loopt niet zo lekker meer op de games die ik speel.
Ik wil weer een goede game pc - ditmaal 1440p waar ik de komende jaren weer zorgeloos op kan gamen zonder me zorgen te maken over eventuele upgrades etc.
De spellen die ik veel speel zijn voornamelijk multiplayer games (MMORPGs & FPS) - maar met de nieuwe pc wil ik ook gaan beginnen aan games zoals Elding Ring.
RGB kan me niet zoveel schelen, gewoon een goed systeem dat waar voor je geld geeft
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat te denken aan zo'n €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles kan compleet nieuw, moet later ook nog even kijken voor een nieuwe monitor maar eerst even op de pc build focussen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder de wishlist, heb echter geen idee of dit een prima systeem is zo
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het maar niet klinkt als een vliegtuig dat aan het opstijgen is
Ga je overklokken?
Nee overklokken is niet van toepassing
Wat verwacht je van ons?
Hoor graag van jullie experts of dit een goede build is voor de komende jaren.
Ergens las ik dat de processor mogelijk niet goed zou werken met dit moederbord - iets met de warmte van het moederbord?
Ik ga proberen om alles zelf in elkaar te zetten om zo geld te besparen - tips & tricks zijn welkom haha
Mijn huidige pc https://tweakers.net/pric...33/hp-omen-880-173nd.html gaat nu richting de 8 jaar en loopt niet zo lekker meer op de games die ik speel.
Ik wil weer een goede game pc - ditmaal 1440p waar ik de komende jaren weer zorgeloos op kan gamen zonder me zorgen te maken over eventuele upgrades etc.
De spellen die ik veel speel zijn voornamelijk multiplayer games (MMORPGs & FPS) - maar met de nieuwe pc wil ik ook gaan beginnen aan games zoals Elding Ring.
RGB kan me niet zoveel schelen, gewoon een goed systeem dat waar voor je geld geeft
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat te denken aan zo'n €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles kan compleet nieuw, moet later ook nog even kijken voor een nieuwe monitor maar eerst even op de pc build focussen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder de wishlist, heb echter geen idee of dit een prima systeem is zo
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het maar niet klinkt als een vliegtuig dat aan het opstijgen is
Ga je overklokken?
Nee overklokken is niet van toepassing
Wat verwacht je van ons?
Hoor graag van jullie experts of dit een goede build is voor de komende jaren.
Ergens las ik dat de processor mogelijk niet goed zou werken met dit moederbord - iets met de warmte van het moederbord?
Ik ga proberen om alles zelf in elkaar te zetten om zo geld te besparen - tips & tricks zijn welkom haha
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 496,99 | € 496,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 154,90 | € 154,90 |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 9070 XT | € 741,98 | € 741,98 |
1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 71,90 | € 71,90 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 32,80 | € 32,80 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 90,46 | € 90,46 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart | € 129,05 | € 129,05 |
1 | SSD's | WD Black SN850X (zonder heatsink) 2TB | € 147,13 | € 147,13 |
Totaal | € 1.865,21 |