Keukenindeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownz123
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-06 14:36
Hoi,
Ik heb een woning aangeboden gekregen en vroeg me af hoe ik alles in de keuken kan plaatsen Ik vraag me af of het überhaupt mogelijk is om hier een koelkast, wasmachine en vaatwasser in te krijgen. Zie bijgevoegde afbeedling en plattegrond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ng_ZK0CBF_e_zXg0lkv3XQ28YbI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/P1QdTsIdDu494zk5c8vxwOBw.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZGA9gO8blNiENLB4J30N-lhH74=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BCAAk7mov0cbe27Dg6Brgnr9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door ownz123 op 14-06-2025 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Is dit koop of huur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownz123
Sorry vergeten erbij te vermelden, dit is een huurwoning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:36
Koelkast in de nis links van aanrecht en een kookplaat er boven op.

Vaatwasser en wasmachine naast elkaar. Delen van de aansluitingen en afvoer zijn wel oplossingen voor te vinden. Je bent de enige niet met dat probleem.

Heb je geen plaats voor de wasmachine in de badkamer? Dat is de gebruikelijke gang van zaken.

[ Voor 22% gewijzigd door JukeboxBill op 14-06-2025 13:29 ]

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Waar een wil is, is een weg. Tafelmodel koelkast kan icm kookplaat aanuiten naast je keuken.

Wasmachine en vaatwasser boven elkaar bij je afvoer rechts op de foto. Ideaal is het niet, maar 't gaat wel passen. Doorloop zal ook niet top zijn naar de wc, maargoed. Het is niet onmogelijk.

Oh ik dacht dat er nog een deur zat rechts achterin de keuken. Die zit er niet, dus kun je vaatwasser en wasmachine ook naast elkaar plaatsen, en nog een stuk keuken werkblad maken met evt. Bovenkastjes.

[ Voor 26% gewijzigd door Koekstra op 14-06-2025 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownz123
Bedankt voor het meedenken allemaal. Nog een vraagje aangezien wij verhuizen van onze huidige woning waar we momenteel een koelvriescombinatie hebben. Deze kunnen we denk ik dat niet meenemen in verband met de beschikbare ruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownz123
JukeboxBill schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:25:
Koelkast in de nis links van aanrecht en een kookplaat er boven op.

Vaatwasser en wasmachine naast elkaar. Delen van de aansluitingen en afvoer zijn wel oplossingen voor te vinden. Je bent de enige niet met dat probleem.

Heb je geen plaats voor de wasmachine in de badkamer? Dat is de gebruikelijke gang van zaken.
Nee dat gaat jammer genoeg niet passen in de badkamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:42
Ja het is al ingetekend waar je kookplaat komt, maar dat is dan wel op een tafelmodel koelkastje of op je vaatwasser.
Wil je en hog koelkast of een koelvriescombinatie combinatie zal die aan de overkant moeten waar je wasmachine ook kan.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:00
Vergeet die vaatwasser, neemt belangrijke kastruimte in deze (wat kleinere) woning.
Met de hand afwassen is ook nog 's milieuvriendelijker. En je hebt minder kopjes/borden/bestek nodig.
Wasmachine op de plek waar de vorige ook stond. Koelkast ernaast.
Het is waarschijnlijk schipperen met de beschikbare ruimte, maar wat extra kastjes boven en een wat hogere opbergkast voor stofzuiger, strijkplank en schoonmaakmiddelen zijn wel handig.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownz123
Dank voor het meedenken, Ik denk dat ik dan de koelkast aan dezelfde zijde zet als de wasmachine. Openen van de deur van koelkast gaat denk ik dan net goed. Doorgang naar toilet wordt wel smal, maar nog wel te doen.
Pagina: 1