Na het verloren gaan van de source code van mijn Genome@Home GUI na een raid crash, heb ik toch weer de moed gevonden om er mee verder te gaan. Na het terug vinden van een erg pril begin is er dan een nieuwe versie.
De nieuwe versie heeft direct een nieuwe naam gekregen namelijk Kow Krunsher.
Voor de windows 95 mensen onder ons (als die er uberhaupt nog zijn), als je de client start met de -hide optie, kan het zo zijn dat bij het afsluiten van windows, windows een beetje probleempjes heeft met het afsluiten van de client.
Nu zullen mensen zich afvragen, hoe moet ik Kow Krunsher installeren? Nou, dat is heel simpel. Configureer de client eerst zonder Kow Krunsher te gebruiken, sluit de client dan weer af, en start KowKrunsher.exe die gewoon naar de Genome@Home directory uitgepakt moet worden. That's all!
En nu natuurlijk het belangrijkste, waar kan ik Kow Krunsher downloaden? Nou, dat kan vanaf deze urls:
Kow Krunsher [262 kb] speed: 100 Mbit
Kow Krunsher [262 kb] speed: 1.5 Mbit
en wat nou als ik er helemaal niet uitkom, een bug heb gevonden of een coole nieuwe feature weet?
nou, stuur dan maar een mailtje naar _ArJaN_ of val me dan even lastig op icq# 9761937 en ik ben ook bijna altijd te vinden op #gui op irc.sorcery.net
new features:
-------------------------------------------------------------------------------
+totale code opnieuw opgezet
+bij starten wordt username en team ID weergegeven
+bij starten wordt aantal AA van huidige Gene weergegeven.
+commandline opties toegevoegd:
_ -nonet [zonder netwerk]
_ -hide [draai client geheel onzichtbaar]
+about schermpje gemaakt
bug fixes:
- het aantal regels in het scherm zal nu niet meer zijn dan 25. Dit om te voorkomen dat er op een gegeven moment niet meer zichtbaar is wat de status van de client is.
- trayicoontje nu ook weg na afsluiten
To Do:
+commandline opties toevoegen:
_ -tray [in taakbalk starten]
_ -upload [uploaden van genes]
_ -shutdown [de met -hide gestarte client weer killen]
_ -configure [configureren van de client]
+weergeven van fetchen en flushen van werk
+proxy support
tot slot een paar screenshotjes:

De nieuwe versie heeft direct een nieuwe naam gekregen namelijk Kow Krunsher.
Voor de windows 95 mensen onder ons (als die er uberhaupt nog zijn), als je de client start met de -hide optie, kan het zo zijn dat bij het afsluiten van windows, windows een beetje probleempjes heeft met het afsluiten van de client.
Nu zullen mensen zich afvragen, hoe moet ik Kow Krunsher installeren? Nou, dat is heel simpel. Configureer de client eerst zonder Kow Krunsher te gebruiken, sluit de client dan weer af, en start KowKrunsher.exe die gewoon naar de Genome@Home directory uitgepakt moet worden. That's all!
En nu natuurlijk het belangrijkste, waar kan ik Kow Krunsher downloaden? Nou, dat kan vanaf deze urls:
Kow Krunsher [262 kb] speed: 100 Mbit
Kow Krunsher [262 kb] speed: 1.5 Mbit
en wat nou als ik er helemaal niet uitkom, een bug heb gevonden of een coole nieuwe feature weet?
nou, stuur dan maar een mailtje naar _ArJaN_ of val me dan even lastig op icq# 9761937 en ik ben ook bijna altijd te vinden op #gui op irc.sorcery.net
new features:
+totale code opnieuw opgezet
+bij starten wordt username en team ID weergegeven
+bij starten wordt aantal AA van huidige Gene weergegeven.
+commandline opties toegevoegd:
_ -nonet [zonder netwerk]
_ -hide [draai client geheel onzichtbaar]
+about schermpje gemaakt
bug fixes:
- het aantal regels in het scherm zal nu niet meer zijn dan 25. Dit om te voorkomen dat er op een gegeven moment niet meer zichtbaar is wat de status van de client is.
- trayicoontje nu ook weg na afsluiten
To Do:
+commandline opties toevoegen:
_ -tray [in taakbalk starten]
_ -upload [uploaden van genes]
_ -shutdown [de met -hide gestarte client weer killen]
_ -configure [configureren van de client]
+weergeven van fetchen en flushen van werk
+proxy support
tot slot een paar screenshotjes: