[Ebay] Code gebruiken op ebay.de werkt niet, omdat ik NL ben

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 07:12

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik wil graag iets kopen op Ebay.de, met een code heb je echt een goede deal. Geprobeerd:
  • De code werkt niet via mijn normale account. Ook niet met alle adressen gewijzigd naar het Duitse afleveradres en VPN aan.
  • Als gast werkt het wel, ook zonder VPN naar Duitsland. Maar ik kan dan niet weigeren om de persoonsgegevens te verwerken in hun AI. Daarvoor heb je een account nodig. Ik heb daar op gezocht hoe het zit, maar ik kan niks vinden. Voorwaarden verwijzen alleen naar een setting in je account. Ook kan ik niet na het invoeren van de code alsnog inloggen in mijn account.
  • Een nieuw, Duits account aanmaken gaat niet want ik krijg op mijn Nederlandse nummer nooit de verificatie-sms. Dit is een nummer dat niet bij Ebay bekend is. Mijn hoofdaccount werkt wél met een (ander) Nederlands nummer.
  • Ik woon niet vlakbij de grens om even een prepaid Duits nummer op te pikken.
  • Al die online SMS-diensten werken veelal niet of zijn zo duur dat het de moeite niet waard is.
Heeft er iemand nog een idee hoe ik het klaar zou kunnen spelen?

[ Voor 3% gewijzigd door JT op 14-06-2025 12:03 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning