Dinsdagavond heeft een verkoper een pakket afgeleverd bij een PostNL pakketautomaat. Netjes melding ontvangen in de app. Bezorgdatum zou moeten zijn 12 juni, ook prima. Totdat ik dinsdag een nieuwe melding kreeg: “pakket nog niet ontvangen of verwekt”. Ik denk misschien door de drukte dat ze nog niet hadden gescand. Gisteren (vrijdag) nog steeds niets, dus de verkoper heeft contact opgenomen met PostNL. Die gaven aan dat pakketautomaten elke dag tussen 16-19 uur worden geleegd. Maar het lijkt er op dat mijn pakket niet was opgehaald. Dus melding spoed pakket ophalen.
Nog steeds staat tracking op dezelfde melding als dat ik donderdag heb gehad, geen beweging.
Gaat dit nog goed komen? Of is dit een voorbode voor een verdwenen pakket? Ik of de verkoper heeft geen ervaring met een pakketautomaat. Meer mensen ooit tegenaan gelopen? Ik hoop ergens gerustgesteld te worden, want de inhoud is wel waardevol uitgaande dat dit allemaal wel zou goed gaan met PostNL….
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Nog steeds staat tracking op dezelfde melding als dat ik donderdag heb gehad, geen beweging.
Gaat dit nog goed komen? Of is dit een voorbode voor een verdwenen pakket? Ik of de verkoper heeft geen ervaring met een pakketautomaat. Meer mensen ooit tegenaan gelopen? Ik hoop ergens gerustgesteld te worden, want de inhoud is wel waardevol uitgaande dat dit allemaal wel zou goed gaan met PostNL….
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.