Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In verband met EoL Windows 10 wil ik een nieuw PC aanschaffen in SFF formaat. De reden dat een SFF formaat wil komt doordat ik de PC redelijk vaak meeneem naar vrienden. Ik gebruik de PC om te gamen op 1440p 144hz en ik speel vooral Oldschool RuneScape. Zo nu en dan speel ik ook andere spellen zoals F1, Call of Duty, Destiny, Hogwarts Legacy en Manor Lords.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800 en 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nvidia RTX 2070 Super.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem zonder videokaart en randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goed gekoeld SFF formaat systeem met zo min mogelijk geluidsproductie.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Vroeger was ik redelijk bekend met de nieuwste/beste hardware keuzes maar dat is ondertussen zo lang geleden dat ik twijfel over de CPU, Case en PSU keuzes. Daarnaast ben ik op zoek naar een kritische blik op de rest van de configuratie en sta ik open voor jullie adviezen.
Alvast bedankt!
In verband met EoL Windows 10 wil ik een nieuw PC aanschaffen in SFF formaat. De reden dat een SFF formaat wil komt doordat ik de PC redelijk vaak meeneem naar vrienden. Ik gebruik de PC om te gamen op 1440p 144hz en ik speel vooral Oldschool RuneScape. Zo nu en dan speel ik ook andere spellen zoals F1, Call of Duty, Destiny, Hogwarts Legacy en Manor Lords.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800 en 900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nvidia RTX 2070 Super.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem zonder videokaart en randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goed gekoeld SFF formaat systeem met zo min mogelijk geluidsproductie.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Vroeger was ik redelijk bekend met de nieuwste/beste hardware keuzes maar dat is ondertussen zo lang geleden dat ik twijfel over de CPU, Case en PSU keuzes. Daarnaast ben ik op zoek naar een kritische blik op de rest van de configuratie en sta ik open voor jullie adviezen.
Alvast bedankt!
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 192,39 | € 192,39 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650M GAMING X AX (rev. 1.0) | € 173,77 | € 173,77 |
1 | Behuizingen | DeepCool CH260 Zwart | € 69,59 | € 69,59 |
1 | Behuizingen | Lian Li A3-mATX Black | € 68,99 | € 68,99 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 38,90 | € 38,90 |
1 | Ventilators | Arctic P12 PWM PST Zwart (5 stuks), 120mm | € 22,80 | € 22,80 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30 | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2024) | € 146,07 | € 146,07 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 118,99 | € 118,99 |
Totaal | € 936,40 |