Hulp nodig bij selectie wifi booster voor eufy kamera

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny2008
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-06 02:18
Hoi Allemaal,

Ik zoek advies mbt het volgende:

Ik heb een appartement op de 5e verdieping, aan een zijde is een daktuin met daaronder op begane grond een parkeer garage.

Ik wil een eufy camera op accu direct met mijn huis wifi verbinden en hoewel ik geen wifi bereik heb met mijn huidige kpn modem kan ik in een zijraam in een directe lijn naar de camera een booster plaatsen,

De afstand is rechtstreeks ongeveer 20 meter de camera komt direct onder een 25 cm dikke beton plaat te hangen, dit is het dak van de garage en tevens de vloer van de daktuin.

Wat zouden jullie aanraden om als booster te gebruiken.

We hebben al meerdere kameras in het gebouw met voldoende wifi signaal ook door beton vloeren heen dus ik denk dat die ene beton plaat niet zo een issue zou moeten zijn.

Ik lees ook dat de stand alone eufy wifi kameras een meter of 30 bereik hebben inclusief signaal door een muur.

Graag input en advies.

Groeten, Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zet je KPN modem bij dat raam om te testen of je theorie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:38
KPN SuperWIFI
Maar let wel dat je deze schotels plaatst op een plek waar je wel voldoende WIFI-bereik hebt anders werkt dat niet.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
geen advies op wat je nodig hebt

Maar wel advies op wat ik denk dat je wilt doen.
Ik denk dat je in de garage een camera wilt plaatsen gericht op jou parkeer plek.
Heb ik het bij het goede eind?

Zoja,

1. vraag je vve om of toestemming of om de faciliteiten om dit mogelijk te maken. (bv een vve camera installatie)
2. hou er rekening mee dat je mede parkeerders dit misschien niet acceptabel vinden (of het moet een eigen afgesloten ruimte in de garage zijn)

The problem with communication is the illusion it has taken place.