Hallo,
Ik heb een Brinckers Brisbane M7 met een schakelsysteem en display de: dp c18.c 1.0
Deze is defect, en ik wil hem vervangen.
Nu op internet allemaal prima te vinden, maar overal hebben ze een connector (plug in plug out)
alleen de mijne heeft geen connector... de kabel gaat rechtstreeks door het frame de motor in.
Iemand enige idee hoe dit zit? of er ervaring mee wellicht iemand dit ook bij de
hand gehad? Ik heb foto's bijgevoegd van mijn situatie en een foto van wat iedereen aanbied, dus met connector.
Dank jullie wel!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5fNNv7Vc8SERFg4oHUwD1viD.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/lEoQvWH2BRVY1Yqa9ooJEvNr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3kTpKqgl7cVz3KGjb2CEKgNc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NmrRnQn51I0kWlrJtJ787zHK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SfNq5f8avAZdkIaxNentMLP7.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een Brinckers Brisbane M7 met een schakelsysteem en display de: dp c18.c 1.0
Deze is defect, en ik wil hem vervangen.
Nu op internet allemaal prima te vinden, maar overal hebben ze een connector (plug in plug out)
alleen de mijne heeft geen connector... de kabel gaat rechtstreeks door het frame de motor in.
Iemand enige idee hoe dit zit? of er ervaring mee wellicht iemand dit ook bij de
hand gehad? Ik heb foto's bijgevoegd van mijn situatie en een foto van wat iedereen aanbied, dus met connector.
Dank jullie wel!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5fNNv7Vc8SERFg4oHUwD1viD.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/lEoQvWH2BRVY1Yqa9ooJEvNr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3kTpKqgl7cVz3KGjb2CEKgNc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NmrRnQn51I0kWlrJtJ787zHK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SfNq5f8avAZdkIaxNentMLP7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zKQsngzIvbWHZ4jNExqSmu3h.jpg?f=fotoalbum_large)