nvidia 21.81, twinview weg

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
ja, onderwerp zegt het al, wie o wie kan me helpen??
Verder werkt alles goed, snelheid is ook beter geworden maar nu kan ik maar 1 monitor gebruiken en mijn tv-out niet.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Spice

Spice

Topicstarter
duw

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 14:34

markvt

Peppi Cola

tja, er zijn meer probs met de detonator 4 zoals je op www.dutchgeforce.nl kunt lezen, ik verwacht binnenkort nieuwe, betere bugfixedte drivers.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Spice

Spice

Topicstarter
nou mark, ik heb op jullie site gekeken maar meer dan een paar regels over een lock-up (daar heb ik dan geen last van). Kan ik er nix vinden.

Verwijderd

Er is een heel groot probleem met Fog. Als je met 21.81 3DMark2001 gebruikt dan zie je in de Dragon demo een loei van een fout zitten in de Fog die voorbij komt. Het lijkt wel of de kleurdiepte terug is naar 256 kleuren.
Ik denk dat het een texture compressie probleem is. Voor mij voldoende om weer terug te gaan naar 12.xx

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Het twinview probleem heb ik niet..
Bij mij is het gewoon mogelijk om zowel op mijn monitor als op mijn TV te kijken.
En de snelheid is echt gewoon heerlijk :)

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• Spice

Spice

Topicstarter
wierdo -> bij advanced heb jij dus gewoon een tabblad met twinview?
heb je iets gedaan bij de installatie?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wel oude driver eerst netjes verwijderen. Bijv met detonator-destroyer en dan opnieuw installen.

TV-out is bij mij slechter geworden (divx fullscreen) ben weer terug naar 12.90

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Ja bij mij is the twinview tab ook verdwenen na de installatie van de Detonator 21.81 drivers!
Verder geen problemen.
Ik draai WinME UK en ik heb een Asus V7100T.
Iemand een oplossing?

Verwijderd

Ik heb Nvidia 21.81 zojuist geinstalleerd, de XP-versie. Ik draai Xp met een Asus V7100. Ik heb het twinvieuw tabblad ook nog gewoon. Geen idee wat ik anders heb gedaan, ik heb die 21.81 gewoon geinstalleerd.

• Wierdo_NL
Yep, zowel in Windows 98 als in 2000 heb ik het twinview tabblad.
Ik heb zelf niets speciaals gedaan, gewoon de setup gedraait, ff gereboot, en werken. Was erg tevreden over de installatie :)

edit:

Het nut van de screenshot is weg, dus verwijder ik hem maar.

• Wierdo_NL
Op maandag 17 september 2001 16:11 schreef KillerAce_NL het volgende:
Wel oude driver eerst netjes verwijderen. Bijv met detonator-destroyer en dan opnieuw installen.

TV-out is bij mij slechter geworden (divx fullscreen) ben weer terug naar 12.90
De oude drivers verwijderen heb ik niet gedaan iig..
En de tv-out is niet verandert bij mij, was best netjes, en is best netjes..

• Spice

Spice

Topicstarter
ok, kzal het dmv uninstall proberen, morgen horen jullie het wel, bedankt voor de fatsoenlijke en snelle reacties :)
(vorige was niet zo fijn http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/230081/1?limit=25)

• Spice

Spice

Topicstarter
wordt nog ff w8'en, vanavond pas tijd. Bulldog thx voor het rechtzetten van dit draadje :)

Pagina: 1