Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Ik denk dat het een texture compressie probleem is. Voor mij voldoende om weer terug te gaan naar 12.xx
Bij mij is het gewoon mogelijk om zowel op mijn monitor als op mijn TV te kijken.
En de snelheid is echt gewoon heerlijk
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
heb je iets gedaan bij de installatie?
TV-out is bij mij slechter geworden (divx fullscreen) ben weer terug naar 12.90
Verder geen problemen.
Ik draai WinME UK en ik heb een Asus V7100T.
Iemand een oplossing?
Verwijderd
Ik heb zelf niets speciaals gedaan, gewoon de setup gedraait, ff gereboot, en werken. Was erg tevreden over de installatie
Het nut van de screenshot is weg, dus verwijder ik hem maar.
De oude drivers verwijderen heb ik niet gedaan iig..Op maandag 17 september 2001 16:11 schreef KillerAce_NL het volgende:
Wel oude driver eerst netjes verwijderen. Bijv met detonator-destroyer en dan opnieuw installen.
TV-out is bij mij slechter geworden (divx fullscreen) ben weer terug naar 12.90
En de tv-out is niet verandert bij mij, was best netjes, en is best netjes..
(vorige was niet zo fijn http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/230081/1?limit=25)