dm contqct voor persoonlijke gegevens

Pagina: 1
Acties:
  • 509 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerChaos
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 20:34
Goedendag
ik kreeg een vraag van iemand voor gegevens van een ruil dat ik heb gedaan in het verleden

nu zit ik er niets mee in om de gegevens door te geven op de correcte manier; maar ik kan ook niet zomaar de gegevens geven omdat er word achter gevraagd natuurlijk

dus bij deze wou ik vragen of een moderator het verhaal kan bevestigen
en of ik de gegevens kan delen of niet

alvast bedankt
mvg
PowerChaos

Beste antwoord (via PowerChaos op 13-06-2025 13:35)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wij verstrekken nooit op aanvraag NAW gegevens maar werken waar nodig wel mee wanneer de politie aanklopt. Ik zou de persoon die bij je vraagt adviseren dat pad te bewandelen ipv zelf gegevens te verstrekken wanneer je niet 100% zeker bent van hetgeen de vrager verklaard. @PowerChaos

De persoon die denkt te zijn opgelicht kan hier relevante informatie vinden: How to - Help! Ik ben opgelicht!!

Gezien dit V&A gerelateerd is verplaats ik jouw topic even naar het passende forum.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 13-06-2025 10:26 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:24

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@PowerChaos ik kan van je post niet zoveel maken, wat bedoel je precies?

Als je iets gekregen heb in de DM wat niet pluis is, mag je ook even het linkje naar de DM thread in een report zetten, dan kijken we even met je mee.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Wij verstrekken nooit op aanvraag NAW gegevens maar werken waar nodig wel mee wanneer de politie aanklopt. Ik zou de persoon die bij je vraagt adviseren dat pad te bewandelen ipv zelf gegevens te verstrekken wanneer je niet 100% zeker bent van hetgeen de vrager verklaard. @PowerChaos

De persoon die denkt te zijn opgelicht kan hier relevante informatie vinden: How to - Help! Ik ben opgelicht!!

Gezien dit V&A gerelateerd is verplaats ik jouw topic even naar het passende forum.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 13-06-2025 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PowerChaos
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 20:34
ok danku @Bor ,
dan heb ik de nogide informatie om verder te kunnen

@rens-br
het gaat inderdaad over mogelijke oplichting, ik weet niet of deze post publiek of prive was dus wou er niet al te veel info in zetten, doordat ik alle nickname requests kan zien leek het mij publiek

mvg
PowerChaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Prima, ik ga het topic sluiten. Mocht er nog wat zijn dan kan je mij een DM sturen.

Dit topic is gesloten.