Ik zoek een?
Grafische kaart
Wat is je budget?
100-150 euro max.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur, wel een fatsoenlijk merk en geen Chinese rommel.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wil een dedicated grafische kaart aanschaffen om het allemaal wat vlotter en stabieler te maken bij videobewerking/rendering en om de processor/ rest van het systeem wat te ontlasten bij normaal/overig gebruik. Heb een moederbord met PCI-E 5, een Ryzen 7 (geen x3d) en 64gb RAM.
Ik game niet op de PC, dus het gaat er echt alleen om dat er wat dedicated grafische capaciteit is. Videobewerking doe ik met Pinnacle, maar wordt mogelijk ingeruild voor Premiere of alternatief. Overigens hobbymatig en maar af en toe.
Grafische kaart
Wat is je budget?
100-150 euro max.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur, wel een fatsoenlijk merk en geen Chinese rommel.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wil een dedicated grafische kaart aanschaffen om het allemaal wat vlotter en stabieler te maken bij videobewerking/rendering en om de processor/ rest van het systeem wat te ontlasten bij normaal/overig gebruik. Heb een moederbord met PCI-E 5, een Ryzen 7 (geen x3d) en 64gb RAM.
Ik game niet op de PC, dus het gaat er echt alleen om dat er wat dedicated grafische capaciteit is. Videobewerking doe ik met Pinnacle, maar wordt mogelijk ingeruild voor Premiere of alternatief. Overigens hobbymatig en maar af en toe.
[ Voor 15% gewijzigd door rangatang op 12-06-2025 14:28 ]